1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - Djurgården 2010-10-30

« · 1298750 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Timrå Icon: Jag dammar av Knylans gamla uttryck: -Våga böga!

In i situationerna och våga böga utan att vara homofob. In i varje närkamp och våga böga!
Kommentera

Abron: Ja och låt dem träna i Sundsvalls katt-pyjamaser för en riktig bortakänsla
Kommentera

250kg kärlek: Är det någon som tror att en hemmauppryckning kommer på torsdag mot Modo. Jag är skeptisk, speciellt nu när Modo har lärt sig att göra mål igen.
Kommentera

250kg kärlek: Ja exakt. Och ser ni en enda en av dessa överbetalda sopor ute ikväll så SKICKA HEM DEM!!
Kommentera

söder över:

Varför inte testa det som Abris gkorde när Leksand hade det svårt hemma, de tog bussen en vända inför hemma matcherna?????

Jag tror faktiskt att laget är för bekväma, man ids inte ta striden och här krävs en förändrig......

Redigerad kommentar

Nu tar jag time out å går på krogen bredvid å lyssnar på live music..... See Y ....

Redigerad kommentar

Kommentera

Raggaren Putte: Man ser på Perras ansiktsuttryck i intervjun strax efter match att han är märkbart irriterad på vissa spelare i laget. Jag beundrar karln att han kan hålla en relativt ödmjuk ton trots att spelare med flera hundra tusen i lönekuvertet varje månad inte ens försöker. Och så har det varit flera matcher i vår hemmaarena.

Det är dags att börja leverera i hemmaarenan nu annars räcker nog inte pengarna till att fylla ut truppen med spelare då Lander drar.
Kommentera

sedvanlig och smaklös självbefläckelsefest i studion efter DIF-segern. Inget nytt under solen, således.

*kräks lite i munnen*
Kommentera

Det är lite för hemmakärt i eon arena nu för tiden!

kanske spela med tomma läktare för att understryka att det fortfarande krävs hårt arbete för att duga i eon...

djurgården vär bättre än timrå på allt idag...

sparka hynning!

skaffa sonnie + skaffa en ung hungrig gnuggar kille... väck dessa hemma zombier till liv!

man lyckas juh inte spela fram ett enda mål med hjälp av annat än tur...

jag ska kanske utvekla mig mer
Kommentera

sarg ut: Matchen var ju faktiskt väldigt lik AIK-insatsen hela vägen. Två helt värdelösa viljelösa perioder i början, följt av en ögontjänaroffensiv under 10-15 minuter i sista tills allt slutligen brakar samman.

Tankarna var tomma på start idag.
Kommentera

sarg ut: Nej, det är typ Challe-hockey. Eller kanske bakfyllehockey, vad vet jag. Det såg misstänkt likt sånt på några håll i alla fall.
Kommentera

Raggaren Putte: Halloween-dräkter till hemma-spöket
Kommentera

Raggaren Putte: Det där jävla duttandet i egen zon i PRO fart. OK dom vill hålla pucken inom laget så länge som möjligt men små jävla passningar i trängda lägen till en redan markerad stillastående spelare i egen zon funkar inte. Lagen som kommer hit behöver ju inte ens spela bra det är bara att kliva på o ta för sig. Å jag blir så förbannad... Back - Back upp i mittzon snabbt, skarva/dumpa eller gud förbjude ett pass på bladet till spelar med fart - skridskoåkning, forecheck med yttrarna och centern högt i banan i motståndarnas zon. Närå de tar ned farten o tror att de kan lira ut motståndarna i egen zon. DETTA ÄR INTE TIMRÅHOCKEY...
Kommentera

Timrå Icon: Spud är en skitstövel!
Kommentera

73Sjöbba: Vårt rekord väger så klart tyngre, då vi hade snyggare kostymer på när vi spelade.
Kommentera

John K: Happy halloween ;-)
Kommentera

73Sjöbba: Snart loggar Spud the dude in här och försöker hitta en strimma hopp till sin retard-samling
Kommentera

Timrå Icon: HEMMASPÖKET LEVER!
Kommentera

Raggaren Putte: Najs! Både Timrå och m0d0 slår rekord ikväll. Vilket av dom väger tyngst? Säsongens eller tidernas?
Kommentera

Det värsta vi kan råka ut för är att spela hemma mot lag som har djupa svackor.. då är det tvärkört!
Kommentera

Raggaren Putte: Snyggt!
Kommentera

Raggaren Putte: Han pallade inte trycket ikväll. Tyvärr
Kommentera

Snoop: Tycker bara att du lägger över väl mycket på Åke.
Kommentera

stoff: Vore jag Hynning skulle jag spela under pseudonym. Åkerlund har inte nerver för att stå hemma! Ge karln ett par strumpstickor i tinningarna
Kommentera

Raggaren Putte: Har inte nånstans här skrivit att vi spelat bra heller, är mycket väl medveten om hur det sett ut denna match då ja sitter o ser matchen.
Kommentera

stoff: Ja, nu är det dags med mental träning. Bjud in Njurunda till träningsmatch i E-on så kanske dom lär sig att det går att vinna hemma, i bästa fall.
Kommentera

Så ut med Åke nu och låt Karlsson skjuta handledare som satan.
Kommentera

Snoop: Åkerlund är inte särskilt bra idag, men det är inte det största problemet idag. Vi spelar nån slags lyxförsvarsspel där alla hoppas att nån annan ska fixa saker. Ingen tar ansvar och vi släpper spelare fria från markering lite hur som helst.
Kommentera

Timrå Icon: hahahaha helt rätt!!!
Kommentera

Snoop: idag? dom är så jävla usel i varje match, förutom första mot frölunda
Kommentera

Bigthelin: WO nästa hemma så man slipper skämmas
Kommentera

stoff: ska man försöka vända på de här och man kommit ikapp till 3-4 kan man inte ha en målvakt som ser ut som en pyssling i målet, Åkerlund och Timrå har varit kassa idag.
Kommentera

Snoop: Knappast hans mål det där. Kronvall får ju gå hela vägen in innan han sätter upp den i krysset. De rullar upp oss med det enklaste tricket uppe vid blå och får fri gata rakt in i slottet.
Kommentera

Snoop: Spelar man ståhockey blir det så här!
Kommentera

Snoop: åkerlund? hela timrå är ju sämre än kovland för fan
Kommentera

*KÖNSORD*!!!!!
Kommentera

Åkerlund helt värdelös idag, fan fan fan fan fan fan fan.
Kommentera

Raggaren Putte: såja där satt den
Kommentera

Jaha, det var kul så länge det varade. God natt!
Kommentera

Kattgubben:
51.04 2 min DIF 55. PRINTZ, David HOLD
51.04 2 min TIK 36. STYF, Pär HOLD

öööööh?
Kommentera

Raggaren Putte: Ska bli intressant att se vilken rubricering det blir på den... "övrigt"?
Kommentera

Styf fasthållen mot isen. Sprattlar för att komma loss och blir utvisad. Fy fan vad jävligt usla domarna är.
Kommentera

Vad fan åkte Styf för?
Kommentera

Raggaren Putte: Hahaha!!
Kommentera

Raggaren Putte: tur:)
Kommentera

Timrå Icon: hahaha..den va bra
Kommentera

Jag har alltid tyckt att karlsson ska skjuta fler handledare i PP. Haha!
Kommentera

Raggaren Putte: Fyyyy fan vad skööönt!!!!!
Kommentera

stoff: Ja men det verkar ju funka. :D
Kommentera

Vilket fantastiskt skönt mål!
Kommentera

« · 1298750 · »