250kg kärlek: Är det någon som tror att en hemmauppryckning kommer på torsdag mot Modo. Jag är skeptisk, speciellt nu när Modo har lärt sig att göra mål igen.
Raggaren Putte: Man ser på Perras ansiktsuttryck i intervjun strax efter match att han är märkbart irriterad på vissa spelare i laget. Jag beundrar karln att han kan hålla en relativt ödmjuk ton trots att spelare med flera hundra tusen i lönekuvertet varje månad inte ens försöker. Och så har det varit flera matcher i vår hemmaarena.
Det är dags att börja leverera i hemmaarenan nu annars räcker nog inte pengarna till att fylla ut truppen med spelare då Lander drar.
sarg ut: Matchen var ju faktiskt väldigt lik AIK-insatsen hela vägen. Två helt värdelösa viljelösa perioder i början, följt av en ögontjänaroffensiv under 10-15 minuter i sista tills allt slutligen brakar samman.
Raggaren Putte: Det där jävla duttandet i egen zon i PRO fart. OK dom vill hålla pucken inom laget så länge som möjligt men små jävla passningar i trängda lägen till en redan markerad stillastående spelare i egen zon funkar inte. Lagen som kommer hit behöver ju inte ens spela bra det är bara att kliva på o ta för sig. Å jag blir så förbannad... Back - Back upp i mittzon snabbt, skarva/dumpa eller gud förbjude ett pass på bladet till spelar med fart - skridskoåkning, forecheck med yttrarna och centern högt i banan i motståndarnas zon. Närå de tar ned farten o tror att de kan lira ut motståndarna i egen zon. DETTA ÄR INTE TIMRÅHOCKEY...
Raggaren Putte: Har inte nånstans här skrivit att vi spelat bra heller, är mycket väl medveten om hur det sett ut denna match då ja sitter o ser matchen.
stoff: Ja, nu är det dags med mental träning. Bjud in Njurunda till träningsmatch i E-on så kanske dom lär sig att det går att vinna hemma, i bästa fall.
Snoop: Åkerlund är inte särskilt bra idag, men det är inte det största problemet idag. Vi spelar nån slags lyxförsvarsspel där alla hoppas att nån annan ska fixa saker. Ingen tar ansvar och vi släpper spelare fria från markering lite hur som helst.
stoff: ska man försöka vända på de här och man kommit ikapp till 3-4 kan man inte ha en målvakt som ser ut som en pyssling i målet, Åkerlund och Timrå har varit kassa idag.
Snoop: Knappast hans mål det där. Kronvall får ju gå hela vägen in innan han sätter upp den i krysset. De rullar upp oss med det enklaste tricket uppe vid blå och får fri gata rakt in i slottet.
Zäta75: Ja här har det fan inte getts upp nån säsong! Maken till papp-psyken får man leta efter. Tror jag behöver en hs-paus nu, vi hörs till kvarten 👋
In i situationerna och våga böga utan att vara homofob. In i varje närkamp och våga böga!