Ikväll kommer första trepoängaren (på länge) som sedan följs av flera andra... 08-orna ska tryckas till så till den grad att dom kommer ångra dom ens klev upp i morse!!
Frasse: Själv hoppas jag att det bästa laget vinner. Huvudsaken att alla spelare får spela och dessutom tycka att det är roligt, och att deras tränare (kan inte deras namn *tihi* *S*) är snälla med dom.
Hejja BÅDE Timrå och Djurgården!
PS. Ni i klakken, sluta vara så dum med domaren. Tänk på hans barn och tänk på att han också kan bli ledsen. Tänk om en jättestor dommmare stod och skrek att ni var dummelidumma? Vad skulle ni säga då?
Knylan: Har julstämningen alldeles tagit över? För inte är det väl så att du spexar till det nu? Isf tycker jag att du är riktigt dummelidum som driver med folk på det där viset...
mikenomad: Det var ett ironiskt utspel mot Frans (som jag förmodar är "Frasses" riktiga namn). Jag ser helst att vi bryter något ben på någon Djurgårdare, och att vi vinner med minst 3 mål, den känslan har man inte fått ta del av på ett bra tag nu. Wennerberg smäller in sju pyts. Förmodligen inte, men ändå.
Kapten Blod: Undra om det är magsjuka som spökar? Ligger själv nere för räkning tillsammans med familjen, övriga släkt och dess familjer ligger oxå nere(jävla julskinka)
Skador och sjukdomar får man acceptera. Men ikväll är det KRIG och ÖVERLEVNAD som gäller. De spelare som inte käkat taggtråd till frukost och som inte är beredda att offra sin ena arm för tre poäng kan klubben lika gärna skicka till Sibirien!
Ikväll KRÄVER jag blod, svett och hockey från samtliga inblandade.
73Sjöbba: Om ovanstående fortsätter att leverera och övriga lyfter sig ett snäpp från senast så blir det tredje raka mot Skansen. Det skulle sitta bra!
Nu jävlar måste vinna. Otroligt viktig match...
Kör hårt!