Timrå Isstadion:
Det borde ha blivit två minuter för det.
Han spelade väl i tredje....
Timrå Icon:
De gav väl upp och gick och stekte sig någonstans, korkade upp några stekardrycker och tänkte att de är bäst ändå. Vilket de givetvis inte är. De får väl trösta sig med champagne i något bås på Stureplan tills korna går hem, tänker mig att de har glömt alltihop till i morgon...
Timrå Icon:
Framför allt så jävla skönt att några Timrå-junisar förnedrar det där jävla borgarbracka-laget. Bara att åka hem till Östermalm med deras kotlettfrisyrer nu då. Steka på Stureplan efter 0-6 mot Timrå - lycka till!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Vargher85:
Ja, lite så är det. 2-7 i OT är en dålig statistik. Men detta visar ändå på lagets potential. Nu vet vi med besked att grabbarna kan. Största segern för säsongen hittills. Det vore ju själva fan om vi inte lyckas hålla oss kvar med den potentialen...
Vargher85: Jo men det känns inte helt oväntat att detta nya unga lagbygge skulle vara ganska ojämna. Man lär bli bättre under resans gång och hamnar man kring 7-8:e platsen vid säsongens slut får man nog vara nöjd tror jag.
Kommande säsonger kan man höja förväntningarna dock då jag hoppas att man fortsätter bygga på det lag man har nu och inte behöver ersätta mängder med tappade/dumpade lirare varje säsong.
Vargher85:
Det är sant. Samtidigt är såna här konstiga resultat en av anledningarna till att jag har lite svårt för den här sporten. Det känns mest ologiskt det här, men visst gläds man åt krossen!
jå1:
Helt otroligt! Vad fan ska man säga om säsongens lag egentligen? Totalt oberäkneliga. Å andra sidan tycks "Mästarnas mästare" vara rena skämtet...
jå1:
Ja, he he, 5-0 minns jag inte att vi har tappat... : )
jå1:
Nej, vi har gjort det förr. Men dessa historier vill man inte dra upp igen. Räknar kallt med tre pinnar i afton...
Det fortsätter ju bra i alla fall. 4-0 - kan vi tappa det eller?
Eller blir det vi som ökar på som fan till en 6, 7-0...?
El Maco:
Så med den logiken vänder DIF på en stek nu i e.m?