roger_sundsvall: Haha jag som precis höll på att skriva att Collberg är så otroligt iskall just nu från situationen innan, sedan medans jag skriver så blir det först mål av Collberg. Collberg fortfarande är lika iskall ändå i slutändan
Ajja bra lir nu av göbbarna och nonchalanta DIF försvarare
Freddan inför matchen: "Sätta försvarsspelet och få ner farten i deras spel". Det har, ehrm... gått sådär i första perioden. Och jag tycker att Fredrik pratat om de inför typ varje match hittills denna säsong?
erathoo: Men det FÅR inte gå så lätt att gå hela vägen fram till Timrås mål om och om igen. Då går det här aldrig. Vi måste åka mer skridskor och spela mycket mer fysiskt i försvarszon.
bar mofftak: ”hockeyintellektet” är för lågt i Timrå IK. Man slår för dåliga förstapass, man sargspelar för hårt så att pucken går förbi medspelaren och upp till motståndarback. Hade vi fått en sekund extra i varje närkamp skulle vi kunna hålla jämnt tempo mot lagen i den nedre delen av SHL-tabellen.
Timråit H-sand: Vi ligger bara under med ett mål. Det hade kunnat vara betydligt värre. Frankrikes innebandydamer förlorade mot Sverige med 61-0. Där kan man snacka uppgivet.
Tikkare: Ja onödigt! Tyvärr känns vi lite sköra efter sista tidens tunga förluster. Är närmare 3-1 nu o då kan det bli svårt att ta poäng tyvärr. Vi måste ha 2-2! Men det ser ju inte bra ut...
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen