Sanny är tillbaka, Österholm och O. Johansson kommer att få spela för att avlasta.
Detta kan bli en rolig match, men Bollklubben ser starka ut då endast Robin Jonsson ev. saknas men kom ihåg att de endast tagit en seger på bortais i år
actionleif: MMmm..... men det finns ändå själ till oro Jag tror nog fbk spelar final som vanligt, tråkigt och vanligt, ungefär som earl grey.... Men på andra sidan kanske vi hungriga finns....?
Nu vill jag se att "kuben" får sina fiskar varma. För om åren buade vi ut alla domare innan match.
Speciellt efter förra matchen då han blåste av för en avaktande 10 minutare, vilket är helt felaktigt.
Varje gång en domare får priset som bästa domare så tappar dom ödmjukheten.
"kuben" tar ju alltid en massa onödiga missconducts för att han inte kan svälja sin stolthet.
En spelare måste få åka fram o säga ett ord till domaren, det ska han ta. Man måste få en chans när man är inne i stridens hetta.. Däremot om man åker efter domaren en hel zon så ska man åka ut.
Men det värsta av allt är ju hans förmåga att alltid ta en av varje vid minsta lilla incident.
Nä , ikväll vill jag höra visselorkan när han kliver in på isen!
DJ Hemp: Jag bojkottar hockeyn ikväll. Har ingen större lust med nånting just för tillfället och vi åker ändå på torsk ikväll. Dessutom dömer Kuben. Så jag stannar hemma.
klm: Nej jag ger upp nu. Mer motarbetad än vad jag är just nu finns inte. Det finns ingen glädje med någonting bortsett min flickvän. Hade det inte varit för henne hade jag lika gärna kunnat dött nu.
Kan du vara vänlig och förklara på vilket sätt du känner dig motarbetad. För mig känns det lite "fjortis" nästan att du pratar om att kunna dö om du inte haft din flickvän, i uppmärksamhets syfte
Jag vet att du är en bra kille som är bra på att fixa å styra saker men man får ibland känslan av att du kan ta saker och ting lite väl hårt.
DJ Hemp: Du vet inte hur luckligt lottad du är som har möjligheten att bemöda dig med omaket att ta sig till Timrå..... En gång i tiden bodde jag på gångavstånd från ladan, nu är det 32mil dit..... Bemöda dej! För satan!
actionleif: Tror vi skall skramla till några liter teflon så att ernie är förberedd när han sedan kommer ut i arbetslivet (där det är bra mycket hårdare än i SK...).
Tror på en svår match i dag. Får hoppas att krigarna som klarar av att stå på skrillorna gör en bra insats och ger allt i alla lägen. Då, och endast då, kan vi ha skuggan av en chans mot FBK.
mattias - 74: Det är bara du som hatar Färjestad så mycket.......Men en riktig dum grej av Ledin när Moe skulle åka o byta,en ful crosschecking i ryggen,helt i onödan.Fem raka tvåor på FBK,o ändå har Kuben missat massor utav utvisningar.
Detta kan bli en rolig match, men Bollklubben ser starka ut då endast Robin Jonsson ev. saknas men kom ihåg att de endast tagit en seger på bortais i år