1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590798 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Färjestad 2008-01-31

« · 976712 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Färjestad 2008-01-31
Kan någon förklara för mig varför Timrå fick förtsätta i spel 4 mot 5 då Färjestad gjorde sitt 3:e mål 20 sek in på Kokos utvisning?
Kommentera

Det finns ingen tomte, det vet dom nog!
Det finns inga domare som älskar Timrå, det anar dom!

men att det inte finns mål i hörnen av rinken det har dom inte hajat!!!

Kanske Challe kunde informera om det! 
(vi ska göra fler mål...my ass!)
Kommentera

ek94jMN Straffen var en skänk från Kuben ...han brukar trycka ner tik i skoskaften efter bäste förmåmåga väldigt tidigt i matcherna...därefter på slutet när det redan är avgjort brukar han ge oss några extra pp alldeles i slutet precis som idag när det ändå är för sent för tik poäng..

jAG SSA DET HÖGT VID PPV SÄNDNINGEN idag redan i början att med den start han ger TIk kommer han bergis att snygga till statistiken aldeles på slutet då det inte längre är risk att vi tar poäng...

Har genom åren uppfattat Kuben som väldigt antiTik vare sig det sker medvteet el omedvetet av honom...Det påminner lite om den attityd Virus har när han kommenterar Tik...en rejält grundnegativ inställning som slår igenom i allt det som sägs o görs...även om maskeringsförsök görs..
Kommentera

Modano:jävlar vad du tog i!men man måste hålla med dig om Kimmo Lotvonen!
Kommentera

Klart man torskar med backar som fet lotvonen lika lätt som att runda en ölback kan varken skjuta eller tackla hur fan kan han spela P.P challe.Lika illa med kasta tom plånbok "Robin" vilket skämt till back.O gubb kalle lika snabb som en myra. Och alla har det gemensamma ingen kan skjuta eller tackla vad kan man begära av ett sånt lag inte ett piss. Vi har tre backar som håller Sanny Kokko Moe inget lag kan vinna SM-GULD utan rejäla backar fatta det idiot STYRELSE även NUBBEN som tagit tagit hit dessa sköra kärringar.
Kommentera

Blizzard: Läckert absolut, men tittar man på reprisen syns det ganska tydligt...
Kommentera

Skitmatch i två perioder liten uppryckning i tredje akten men överlag dåligt.. ende som var bra var Tenkrat! Han blir viktig nästa år!
Kommentera

ek94jmn: näe, han drog den mer åt höger stanna till lite och tog med sig den mot höger inga reaktioner från båset iaf, jag tyckte det var godkänt (även RIKTIGT läkert)
Kommentera

Blizzard: Det är nog så...
Tänkte dock mest på utförandet... Drog han inte pucken bakåt? = underkänt?
Kommentera

Icing-Ove: Fan vad vi skulle behöva lite flyt just nu. Jag tycker att vi gör en rättså bra match på det stora hela. Likt förbannat blir det torsk.

En annan sak som stör är att TIK alltid gör motståndarmålisarna så jävla bra, det känns som att de alltid gör säsongens bästa match när de möter oss.

Fan va less jag är nu!!!

Det bästa med säsongskortet är att slippa höra Herr Jonasson på Sportradion ejakulera för varje puck som trillar in bakom Backlund.

Se där, alltid nåt att glädjas åt!

Fan va less jag är nu!!!

God natt alla rödvita, nu tyar jag inte länre.
Kommentera

ek94jmn: Mikael sa själv när han snacka i PPV, att de nästan inte var nån hakning !
Kommentera

Icing-Ove: nja tveksam till det´kanske på pappret har vi en J-vla massa lirare!!! men vart är kämparna då?? och en MÅLSKYTT?? (som kan träffa mål) nja laget var bättre förra sässen när vi hade fullt lag då, ja då hade vi en form topp, vi har haft fullt lag i år men har inte sett någon form topp!!!
Kommentera

Någon som har en kommentar på straffen?
Kommentera

RTS:
Men nu får ni ge er, ni har väl ett bättre lag än förra året och kan fortfarande gå långt i ett slutspel...
Kommentera

friskan: Jag säger inte emot din analys heller. När man är så besviken som jag är nu är det lätta att måla fan på väggen som jag tidigare beskrivit.
Man mår så jäkla dåligt när det går emot.
Kommentera

Fan, det känns tungt ända in i märgen just nu. Enda ljuset i mörkret är väl att vi faktiskt stod för en bra 3:e period. Men det räcker inte.

Uscha vad kalla vindar det blåser just nu. Men vad vore livet utan ångest..?
Kommentera

kidcox: Känns som vi haft motgång hela året. Inte en formtopp på hela säsongen.
Kommentera

sargad:

Så ska det låta :)
Denna match kämpade vi in i sista sekunden. De har en grym målis, och vi saknade en liten gnutta tur.

Kul att träffa friman, iggy och hempen.........men såg jag inte en ny "slipsnisse" inne i en loge ikväll eller kan jag ha sett fel???
Kommentera

Kan man få önska sig en målskytt och en målvakt som spikar igen? just nu har vi inget dera
F... vi har ju inte ens en sportchef....
En ödmjuk tränare skulle vara på sin plats också annars kan vi skippa periodpaus snacket.
Som det är nu så är ju karln direkt pinsam mot Anders N i period pauser och före match.
Nåja när det går imot så prövas laget så nu får vi väll se vad det är för virke i grabbarna.
Kommentera

RTS: jo, visst e man orolig, men missar slutspelet tror jag ändå inte vi gör, kan inte Bragd-Birger räkna ut hur många poäng som behövs....

å andra sidan spelar det ingen roll, för hamnar vi i underläge och inte får utdelning snabbt, kör vi fast, match efter match, så vad har vi i ett slutspel att göra när linjerna i spelet inte finns där.
Kommentera

sargad: Inse allvaret med Tik nu. Sportchefen veck, Sverige i särklass bästa tränare borta. Flera nyckelspelare på väg bort.
Ett stort antal nyckelspelare med 1 år kvar på kontraktet där några kan bryta redan i vår, sviktande publiksiffror mm.
Jag är jävligt orolig.
Kommentera

73Sjöbba: Lulio på lördag. De gjorde en fantastisk tredjeperiod mot HV idag och kom hämtade upp 2-4 till 4-4. Bonuspoint till HV. Lätt match däruppe, glöm det...
Kommentera

Vad är vi i för omg 44-45? fortfarande inga linjer i spelet.
Nått possitivt iallafall: Tenkrat och Moe. Moe hade flere konstiga passningar idag men visar verkligen att han har offensiva kvaliter och jag utnämner han till Årets bästa offensiva back trots så få matcher.
Det visar standaren på årets backuppsättning.
Ändrad målsättning för min del: Undvik KS. Hamnar vi där åker vi ur med tanke på turbulens som finns i dagen Timrå.
Kommentera

fighter: Samtidigt så visade man stor moral i sista och Sanny gjorde en skaplig match.
Kommentera

RTS: Negativa spammare. Jag ger blanka f#¤# i om vi missar slutspel... bara vi tar SM-guld!!
Kommentera

gonatt alla timrålovers,nu är det tungt och inget roligt med hockey
på lördag tittar jag med ena ögat bare....
Kommentera

erathoo: Vem bryr sig..... timråik har inget i ett slutspel att göra.
Kommentera

Tänk vilken dröm det hade varit om Challe lämnat istället för Kenta.
Kommentera

RTS: När i år har vi vänt ett underläge inför sista.
Kommentera

fighter: Klart som fan dom är värda att vara Topp 4. Dock är inte vi det.
2mål hemma mot SSK o FBK med halva laget borta.
Inse vi är inte bättre och vi kommer att dala. Publik under 5000. varför jo vi spelar en riktig Tråk/skit hockey med materialet vi har.

Tenkrat bäst på plan, Backlund precis som vanligt hygglig men defenitivt ingen målvakt som vinner matcher på egen hand ala Krizan o kapanen.
Vi missar Slutspel kom ihåg det.
Fy fan vad besviken man blir.
Gonatt.
Kommentera

Snoop: En annan bedrövlig sak är ju att vi tar inte alls många poäng av elefanterna om man säger så, denna säsongen kommer de iaf inte bli något mer än kvartsfinal.
Kommentera

Snoop: vi har dessutom 1 match mer spelad än Modo och FBk och nu blir vi nog inte topp 4 =(
Kommentera

fighter: Helvetes jävl skit !!!!!!!!!!
Kommentera

jaja, det var inget fel på viljan idag iallafall, men målkänslan lyser med sin frånvaro......suck...nya tag på lördar, ligger vi 6:a nu eller??
Kommentera

fighter: BAJSMACKA
Kommentera

Snoop:
Kul för Erik
Kommentera

Snoop: Modo vann så nu åker vi ner ett snäpp,dom är inte värda att vara bland topp 4.
Kommentera

Abron: Ja Riku Hahl på pass från Eric Moe
Kommentera

erathoo: 1.02 menar jag
Kommentera

Snoop:

2-3?
Kommentera

1.20 kvar 2-3
Kommentera

Snoop: RIKUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Kommentera

Hassan: nästa vecka kan man låta dom få stå och skjuta prick på mål flera dagar i sträck,från tidig morgon till sena kvällen då kanske dom lär sig.
Kommentera

det va på tiden 6 mot 4 nu....ett till tack.....
Kommentera

Snoop:
Ja berätta hur det verkar...
Kommentera

Timrå spelar 6 mot 3
Kommentera

gyllene läge...eller ytterligare knäck på själförtroendet...??
Kommentera

Abron: Rumänien ? :P
Kommentera

Snoop:
Så försvann webradion här nere i Rumänien ,,,,skit åsså
Kommentera

Snoop: Timrå får chans att spela 5 mot 3 nu jävlar måste puckjäveln in i mål !!
Kommentera

« · 976712 · »