ek94jMN Straffen var en skänk från Kuben ...han brukar trycka ner tik i skoskaften efter bäste förmåmåga väldigt tidigt i matcherna...därefter på slutet när det redan är avgjort brukar han ge oss några extra pp alldeles i slutet precis som idag när det ändå är för sent för tik poäng..
jAG SSA DET HÖGT VID PPV SÄNDNINGEN idag redan i början att med den start han ger TIk kommer han bergis att snygga till statistiken aldeles på slutet då det inte längre är risk att vi tar poäng...
Har genom åren uppfattat Kuben som väldigt antiTik vare sig det sker medvteet el omedvetet av honom...Det påminner lite om den attityd Virus har när han kommenterar Tik...en rejält grundnegativ inställning som slår igenom i allt det som sägs o görs...även om maskeringsförsök görs..
Klart man torskar med backar som fet lotvonen lika lätt som att runda en ölback kan varken skjuta eller tackla hur fan kan han spela P.P challe.Lika illa med kasta tom plånbok "Robin" vilket skämt till back.O gubb kalle lika snabb som en myra. Och alla har det gemensamma ingen kan skjuta eller tackla vad kan man begära av ett sånt lag inte ett piss. Vi har tre backar som håller Sanny Kokko Moe inget lag kan vinna SM-GULD utan rejäla backar fatta det idiot STYRELSE även NUBBEN som tagit tagit hit dessa sköra kärringar.
ek94jmn: näe, han drog den mer åt höger stanna till lite och tog med sig den mot höger inga reaktioner från båset iaf, jag tyckte det var godkänt (även RIKTIGT läkert)
Icing-Ove: nja tveksam till det´kanske på pappret har vi en J-vla massa lirare!!! men vart är kämparna då?? och en MÅLSKYTT?? (som kan träffa mål) nja laget var bättre förra sässen när vi hade fullt lag då, ja då hade vi en form topp, vi har haft fullt lag i år men har inte sett någon form topp!!!
friskan: Jag säger inte emot din analys heller. När man är så besviken som jag är nu är det lätta att måla fan på väggen som jag tidigare beskrivit. Man mår så jäkla dåligt när det går emot.
Kan man få önska sig en målskytt och en målvakt som spikar igen? just nu har vi inget dera F... vi har ju inte ens en sportchef.... En ödmjuk tränare skulle vara på sin plats också annars kan vi skippa periodpaus snacket. Som det är nu så är ju karln direkt pinsam mot Anders N i period pauser och före match. Nåja när det går imot så prövas laget så nu får vi väll se vad det är för virke i grabbarna.
RTS: jo, visst e man orolig, men missar slutspelet tror jag ändå inte vi gör, kan inte Bragd-Birger räkna ut hur många poäng som behövs....
å andra sidan spelar det ingen roll, för hamnar vi i underläge och inte får utdelning snabbt, kör vi fast, match efter match, så vad har vi i ett slutspel att göra när linjerna i spelet inte finns där.
sargad: Inse allvaret med Tik nu. Sportchefen veck, Sverige i särklass bästa tränare borta. Flera nyckelspelare på väg bort. Ett stort antal nyckelspelare med 1 år kvar på kontraktet där några kan bryta redan i vår, sviktande publiksiffror mm. Jag är jävligt orolig.
73Sjöbba: Lulio på lördag. De gjorde en fantastisk tredjeperiod mot HV idag och kom hämtade upp 2-4 till 4-4. Bonuspoint till HV. Lätt match däruppe, glöm det...
Vad är vi i för omg 44-45? fortfarande inga linjer i spelet. Nått possitivt iallafall: Tenkrat och Moe. Moe hade flere konstiga passningar idag men visar verkligen att han har offensiva kvaliter och jag utnämner han till Årets bästa offensiva back trots så få matcher. Det visar standaren på årets backuppsättning. Ändrad målsättning för min del: Undvik KS. Hamnar vi där åker vi ur med tanke på turbulens som finns i dagen Timrå.
fighter: Klart som fan dom är värda att vara Topp 4. Dock är inte vi det. 2mål hemma mot SSK o FBK med halva laget borta. Inse vi är inte bättre och vi kommer att dala. Publik under 5000. varför jo vi spelar en riktig Tråk/skit hockey med materialet vi har.
Tenkrat bäst på plan, Backlund precis som vanligt hygglig men defenitivt ingen målvakt som vinner matcher på egen hand ala Krizan o kapanen. Vi missar Slutspel kom ihåg det. Fy fan vad besviken man blir. Gonatt.
Snoop: En annan bedrövlig sak är ju att vi tar inte alls många poäng av elefanterna om man säger så, denna säsongen kommer de iaf inte bli något mer än kvartsfinal.