hockeyärnice: Det känns som man omöjligt har något att förlora på att skicka ledarna, det kan inte bli sämre. Man måste väll iallafall försöka hålla sig kvar ? Det är för tidigt att ge upp nu.
kulltorp: Varför tvivlar du på det? Det är tålamod va. Vi kör vårt spel. Så har han gjort i alla kval vi spelat hittills. När vi har Dahlén går det bra.
hockeyärnice: Ohhh, fick en sån där iskall kår längs ryggraden att Freddan låter detta rulla på som vanligt genom kvalet. Det är då man vill se toppningen och coachningen från helvetet. Fixar Freddan och Ante det? Kan de väcka liv i detta lag? Hugaligen…mardrömmen har börjat
Kerstin_k: Nubben måste bort, Freddan måste bort. Ante måste bort. Sen halva styrelsen som sitter och ryggdunkar varandra måste bort. Sen kan det börjas bygga en helt ny organisation.!! Annars är vi tillbaka i samma gamla jävla harvande som det gjort nu i 10 år.
Känns seriöst som att FreddAnt sa åt laget "Okej, vi gör som vi gjorde i andra... Fast med mer våghalsiga passningar och sen så åker vi alltid två och två bredvid varandra så vi inte tappar bort varann där ute på isen."
hockeyärnice: In med Ulf Dahlen till kvalspelet. Han är nog den ende som kan rädda oss. Men vill han? Brynäs bytte tränare inför kvalet ifjol och klarade sig.
Kerstin_k: jag tycker vi ska få skriftligt från Lander att han spelar med Timrå IK även om vi åker ur, annars kan dom ju säga upp ante samma dag som vi åker ur. Så innerligt less på hans floskler i intervjuerna, det framstår alltid som att han befinner sig på en helt annan planet.
Sputnik: fast ju mer Freddan spelar alvarez, desto mer ser det ut som att nubben misslyckats. Kanske vi kan behålla alvarez i allsvenskan? Förutsatt att hans kontrakt omförhandlas så klart.
The great one: Ja det är en skymf mot resten i laget. Undrar om det är Nubben som begär speltiden av FreddAnt. Nu är det så här att jag betalat stora pengar för Alvarez, så då måste ni spela honom så det inte ser ut som jag misslyckats..
Sputnik: Fan lilla farbrorn e så jävla upprörd på zebrorna (fyra blinda möss) så jag satte smurfblöjan=snuspåsen i halsen så frugan fick dunka gubben i ryggen!!!! Jävla fredante!!!!!!
Tror vilken amatör som helst inte hade gjort färre mål än Alvarez denna säsong med den enorma speltid o förtroende han fått i år. Men detta är ju inte hans fel utan Freddans och Mittbenans.
Zäta75: Man tar ut Tyrväinen för att han mördar en linjedomare helt omedvetet. Sedan pudlar man om det och säger att det var fel. Men en solklar tackling mot huvudet bemödar man sig inte ens att kolla på.