Dubbeld: inte fan är det domarens fel att vi förlorar iallafall. Man kan tycka vad man vill om Eronens utvisning men faktum är att han inte behöver komma in med sån kraft och tackla som tredjegubbe där, det är bara frustration från hans sida. Och ännu en onödig utvisning som stjälper laget. Det har varit så här i alla matcher, domaren är helt värdelös men man kan inte gömma sig bakom det faktumet och också SPELA uselt.
Nu har dock domaren tappat det, nu får vi en helt felaktig straff bara för att domaren missat en situation tidigare.
Villervalla: absolut! jag kallar det lex T Johansson som när Timrå minus Sonnenberg låg tvåa eller va fan det var i början av serien och supportrar skrek efter förstärkningar och Thomas i ST undrade vad problemet var? Man låg ju tvåa!
Spelet funkade aldrig och Timrå rasade…
Lite som i år.
Poängen har trillat in utan att något varit särskilt bra utom pp i inledande 2 matcherna.
Horribelt!
Korrupta jävla horor till domare!
Jävla svin
Finns det en klubba så finns det alltid två minuter.
Villervalla: Nä det största problemet är att våra in och utgångar ur egen zon är under all kritik. Känns som att det inte finns en tydlig spelidé.Vi är ju bra när vi kommer samlade, men det händer alltför ofta och då är det nästan bara Dahlén som lyckas skapa något. Svårt att dribbla sig igenom ett så samlat lag som Färjestad.
Jag orkar fan inte lyssna på "Domaren hit, domaren dit" laget spelar inte hockey.
Lander kedjan (Ber om ursäkt till er med hemvändarglajjor) är kass med puck.
PP kedjan är fan snäppet bättre men DOM SKJUTER FAN ALDRIG.
Försvaret är betydligt mindre uppoffrande än FBKs, slänger sig framför puck medans på Timrå sidan så har vi tagit yoga lektioner och gör Downward Dog framför deras anfallare.
Hör jag Ante tjöta om "Utvisningarna stoppar oss" så kommer jag ha på mute när karln pratar resten av säsongen tills jag märker skillnad i spel.
Ja, det må bara vara 5 matcher in men om man säger att man har tränat på saker som man inte vars så bra på så förväntas man väl se om träningen ens har funkat? För nu liknar det fan Växsjö
Zäta75: Det ser plötsligt bättre ut. Gör minst ett nu innan tredje så finns det hopp. Vi vill se Timråstormen! Och kan man inte bara få höra matchljud utan kommentarer. Så sjukt tråkig.
Woody Jokinen: Kan det vara så att det gått för enkelt att vinna fast spelet varit uselt så man blivit för bekväma, just nu har ma6iaf mer skott på mål än vad man haft i alla andra matcher efter full tid.
erathoo: Ja skillsen vi har är ju bortkastad när vi saknar befintlig spelidé för att kunna utnyttja våra styrkor. Mest saknar man attityd och inställning. Vi är mjuka överallt på isen.
sargad: Hartmann och Walli är några av de få som tar kampen. Får hoppas att vi kan få in ett mål i denna period iaf. Lite mer vilja nu på slutet och några farligheter
Kerstin_k: Inte förvånande. Vi har egentligen varit sämre än alla lag vi mött hittills i år, men levt på en storspelande JJ. Laget måste vakna. Går inte tro man ska kunna glida runt och skönspela not FBK, det är KAMP som gäller. Vi är för mjuka och passiva helt enkelt.
sargad: Kronwall konstaterade efter förra matchen att Tik och hv kommer husera i de nedre regionerna med tanke på hur det såg ut på isen, jag är nog beredd att hålla med, det ser inget vidare ut med tanke på materialet. Är Lander med ?
Woody Jokinen: blir 2 siffrigt i baken mot Skellefeå, de har all attityd och tuffhet vi saknar, plus skills på det. Hua vad man inte ser fram emot den matchen.
Villervalla: Går det anmäla domare till disciplinnämnden? Det får intr vara okej att ta den utvisningen, 60kg eronen åker in i han kampmoment och han flyger
Woody Jokinen: Man ser mönstret. Lag som har tyngd och desperation kör över oss. Vi blir för lätta, åker inte skridskor och hamnar i båset istället. Dessutom har vi den tråkigaste kommentatorn på Cmore i dag.
Är det inte dags Fille får en egen ramsa/sång? Vår ene rekordhållare har ju sin "Jonte, Jonte vår idol" men Hållander är verkligen också värd en. Spånade fram denna under söndagspromenaden nyss. Melodi "Vittring" med Magnus Uggla