sargad: Spelar ingen roll, skrev till dem förra säsongen och det man fick som svar var "Vi har bra utbildade domare här i Sverige, det är lätt att sitta och säga vad som ska vara vad hemifrån när man inte är på isen själv. Ha en bra dag!"
Bragd-Birger: Claesson kollade liveoddsen i paus. Bra odds på FBK vettu! Sen undrar man om han har extratillägg på lönen baserat på utvisningsminuter..
DenRöda: Om någon vill sätta ihop ett brev efter matchen mot domarinsatsen så lär vi vara många som skriver under. Nån jävla farstu måste det finnas och tycker inte dom ska komma undan utan att känna att en sån här insats väcker rejäla känslor och påpekanden. Så om någon orkar dra igång något är jag den förste att skriva på.
Märkligt att C-More inte väljer att intervjua Domarna i pausen. Det är ju ändå dom som står för allt spel och alla viktiga prylar som händer i matchen.
lincoln: Man kan ju undra vad domarna sniffade i pausen mellan 1a och 2a. Ska man vara lagd åt det konspiratoriska så kan man ju gissa på pengar. Kanske var det därför Mitell var sen in till 2a perioden, han kanske lade in ett brev med pengar in till domarna...
Gnäller fan aldrig på domarna, men den här perren var ju helt sjuk.
Men underbar match annars. Serielunkens antites. Grinigt, tätt, jämnt. Hoppas Timrå står upp nu i tredje. Ett mål skulle få den här adrenalinstinna hallen att explodera.
Två misstag som man inte får göra: EP:s utvisning i offensiv zon, och sen icingen med 4 sekunder kvar. Hade kunnat stå 3-3 inför sista pga dessa två hjärnsläpp. Ska vi någon jävla gång slå Frrjstad är det sånt här som måste undvikas.
Hyyyperintressant 3e. Hoppas på riktigt förbannade men kyliga timråspelare. Det k a n bli uddamålsförlust!
Henrik_Tikare: Håller med, stort av Landner och jävligt viktigt om han får med laget på det så det inte blir negativt domargnäll i pausen. Vi leder - nu kör vi över de jävlarna i tredje
Timrå Isstadion: Jag kommer att försöka få till en anmälan på domarna. Det är något jättelurt med dom. Beter sig som att dom har spelat på denna match. Jag är helt objektiv i min syn på dom när jag fått frisk luft.
Det här hade kunnat vara en fantastisk match mellan två topplag. Men filmningar blandat med så fruktansvärt retarderade domare gör ju att man blir förbannad hur det än går.
SuneMangs: Oj så nära 3-3 i sista sekunden när vi slår en onödig icing. Johansson räddar oss med storspel
Färjestad ska vara glada att de ligger under med 1 mål bara. Det skulle kännas väldigt surt att inte få 3p av i denna match med tanke på hur vi spelat.
Döda Färjestadsspöket idag! Trots av vi har domarna emot oss
SuneMangs: Vet att både vi och ni (modo också) brukar ha debatter om att vem som klagar på domarna mest. Men idag är det ett undantag, helt sjukt hur nivån kan vara så låg
Sputnik: Lider med er att ni har efterblivna zebror idag, vet hur det känns. Vi har spelat som rövhattar i fyra matcher i rad nu, men domarna har varit emot oss i varenda match också. Idag har vi "bara" en tvåa emot oss som vi inte skulle haft.
Sputnik: Mest händeserika matchen på länge 16-18 min utvisning bara i andra. Rindell och Hartmann tar fighten underbart!!! Slagsmål nu när de var på Johansson efter avblåsning
Vidriga skådisar.