bar mofftak: Och då kommer man till frågan: Vad fan gör de som ska granska dommare? Hur kan det få se ut som det gör numera där varenda regel är så godtyckligt dömd att dommare på egen hand kan avgöra matcher?!
Hahl Bundy 2.0: helt ärligt är det omöjligt att dom missar höga klubban på Mange.... Pucken ÄR där, det är nära huvud dommaren som redan är nere i FBKs zoon.
Håller med. Hockey är inte så komplicerat ändå, man ser ju nu att om vi tar kampen och krigar är vi ju bra ändå. Det håller inte glida runt och jazza som vi gjort 4 senaste hemma. Så här fokuserat ska det vara varje match!
Jag börjar bli less på domarinsatsen. Det är alldeles för grova missar som dom gör. En kan man missa, det säger jag ingenting om men 3 solklara?! Det är minst 2 för mycket. Såna får man inte missa.
Kan vi inte lära oss av andra lag? Om vi kommer 2 mot 1, istället för att passa så skjut på benskyddet på målisen så att han blir tvungen att skicka ut en retur vi kan vispa in?
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen