Hahl Bundy 2.0: Kul för Pääjärvi att åka på den när han fick halva käften utslagen och skulle haft 2+2. Visst klubban va där, men inte fan störde den, han la 0 kraft i det.
Jag kan glädja er alla med att jag känner mig mycket bättre i ryggen och på måndag är det jag som går på is för första gången på länge. Jag kan spela både back och forward. Jag är dessutom billig. Vem ringer Kapanen?
Mappe: fortfarande värdelös match enligt min mening, inga pass på bladen och uppspel från backar finns inte. FBK är usla men vissa är ju nöjda o nosa dom i röven o ta en hedersam förlust. Boyce är bäst i laget och har rätt inställning men övriga är under allt kritik precis som PP med 0 skott på mål. FBK bollar med oss.......
pingvin: jag vet inte hur men våra forwards måste hata våra backar eller nått, till och med i pp så vägrar dom fan passa upp till blå för att få rörelse i fbks box
Bee: Upprepar det igen. Skjut mycket och gå rakt på mål. Dumpa inte ner och jaga. Ta hellre tekning och skapa nåt därifrån. Enda sättet vi kan ta piäng ikväll om inte Fbk gör nån jättetavla
Bee: Dålig is och sargat självförtroende gör det svårt för oss i de avgörande momenten.
Det har i alla fall varit precis NOLL osämja och NOLL av spelare som skiter i det/fel inställning i de 2 första perioderna. Jävligt skönt, så vi slipper läsa 100 inlägg om det, Okej!
Timrågogogo: Endera är du blind, eller inte sett de två senaste matcherna mot Rögle om du anser det. Det här är faktiskt mycket bättre än på länge. Sen är självförtroendet kört i botten på merparten av spelarna och det märks i många lägen. Kämpainsatsen är ju jättebra. Får vi mot alla odds ett pp, kan det faktiskt bli poäng idag…
Mycket prat om sortering från Staffan Kronwall denna period - men han har ju HELT rätt! Alldeles för ofta finns det helt öppna ytor för motståndarna i vår zon, och då ringer det när som helst. Visst, spelarna har ansvaret på isen men det här är verkligen något som måste jobbas bort - av coacherna. Det är heller inte det enda mönstret som är kvar att jobba bort. Ante & co måste så klart se det här redan nu, men ett byte bakom bänken kommer göra gott för mycket framöver. Övertygad om det.
roger_sundsvall: Ja, det är faktiskt anmärkningsvärt att det står 0-2 i PP:n i en sån här match. Tycker utvisningen på Boyan är en okej tvåa, Jontes känns som en 50/50 och sen släpper man PRECIS allt som FBK-spelare gör.
Zäta75: Och vem var närmast att markera den som sköt. Johan som i motståndarzonen var bakom målburen och inte tog hemjobbet. Men visst ja, han skall ju göra målen inte smutsa ner sig med hemjobb
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen