Paddan: Den fjärde kandidaten lär presenteras i sista omgången. När Robban Carlsson var fjärde kandidat 2001 presenterades han i hemmamatchen i sista omgången.
# 1 Johan Svedberg
# 2 Ola Svanberg
# 3 Mikael Zajkowski
Hade Svedberg inte haft problem med ryggen och missat så många matcher hade jag varit fullkomligt övertygad om att han skulle få titeln. Nu är jag inte lika övertygad men håller honom som favorit. Någon som orkar kolla kan väl se om inte kandidat nummer 1 oftast vinner titeln?
RocknRolf2: 3;a är ju bättre än att vara 4;a helt klart. Här gäller det att kämpa sig ända in i kaklet. Både vi och FBK har Mif kvar. Sedan har FBK att möta SSK borta och vi MoDu hemma. BIT IHOP NU TIMRÅ-GUBBS!
Måste säga att jag tyckte att Mats Hansson spelade väldigt bra som forward! Kan faktiskt tänka mig honom på den platsen i framtiden. =)
Mina andra plus betyg går till: Manderville - kämpar och sliter och framförallt, han vågar skjuta på mål! Hallin - duracell kaninen har fått i ett extra batteri lagom till slutspel. Nilsson - börjar komma igång. Blommar han ut till slutspel?
Sedan förväntar jag mig mer av vissa andra, men de tänker jag inte nämna vid namn.
Chef: ERIKSSON, Peter (ö)
LM1: ANDERSSON, Åke
LM2: NILSSON, Klas