Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
RocknRolf2: Nej, Jeppes utveckling blev inte som många trodde och hoppades.
Kanske du skulle bli Europascout åt Detroit Red Wings i stället för den där sopan Andersson.
Hahl Bundy: Starkov får samma betyg som Piros och Sonnenberg i ST.
Redigerad kommentar
Ambroo: Bara i Timrå kan en allsvensk spelare, som suttit bänkad i SM-Liiga kliva in och spela 25 min per match. Vet inte ens om Nevalainen och Nylander kan räknas som utfyllnad. Känns som att de förstör lika mycket som de bidrar. Poängskörden hade inte direkt varit sämre om man sparat pengar och spelat Micha och t ex Huss istället och vi hade kanske haft lite mer pengar att värva nåt vettigt för kvar.
Var Modos dyngtorsk igår ett sätt att sätta press på ledningen likt GIFs läggmatch i Halmstad för några år sedan? Kan vara nåt för TIK att prova om inte annat, även om det inte finns ett vettigt namn på marknaden.
Måste iallafall ge Dagbladet en eloge till sina hockanalyser, sällan eller rättare sagt aldrig svävar dom iväg, utan klockrena analyser och är inte livrädd att skriva vad dom tycker. Det kan man väl inte direkt säga och den andra tidningen. Man får intrycket av att ST inte vill stöta sig med någon och skriver därefter. Känns ofta en aningen naiva.
Dagbladet känns mera ärlig, Fredrik verkar också jäkligt kunnig,,..
Blackbay: Syftade mest på Corso angående motivation för att göra det tydligt. Att brinna för uppgiften.
RED DEVILS: För att göra mig ännu mer tydlig menade jag självklart inte att det är tråkigt att Piros är bäste forward. Det som suger är att han känns så ensam.
Dax att yra sig till sängs känns det som.
RED DEVILS: Intressant information där.
Det är mycket som är tråkigt just nu, men en detalj som suger är att Piros återigen är bäste forward. Men oj så ensam han är. Dessutom känns det som att han är den forward som också tacklar mest.
Bitter jävla förlust. Vi hade hyffsat bra kontroll på matchen och så kommer de två målen från FBK. Det handlar om tur/flyt inte att TIK suger just i det momentet. Jag förstår att det finns många arga/bittra timrå-iter som skriver saker dom egentligen inte menar just en kväll som denna och jag är inte direkt jätteglad heller.
Med det sagt tycker jag inte att Timrå gör en dålig match så kan vi få tillbaka några fler spelare och börja ta lite 3 poängare så kommer sitationen se bättre ut.
Det var dock mindre bra att Gabriel Karlsson utgick, stuckad fot tror jag kommentatorn sade. Jag hoppas han kan vara tillbaka till Röglematchen om inte till på lördag.
BlackBay: Jag tycker inte han sett så motiverad ut överhuvudtaget.
Hur Hynning kunde missa den bästa chansen han haft på hela säsongen kommer vi nog aldrig få reda på.
Redigerad kommentar
RocknRolf2: Som Nylander menar du? Han visste vi ju vad vi fick av eller hur? Fan sämre än Jeppe och Starkov t om.
Hur vet man att man hittar en bra sportchef då? Finns väl inget som säger att bara för att man vrit i IFSH så är man oduglig. I stort sett samtliga klubbar har väl en gammal spelare på denna position och vissa är väl mer framgångsrika än andra.