Jacksson 71: Att notera är att vi ligger SIST i tabellen om man ser till andra perioderna. Vi ligger först sett till förstaperioderna och tvåa i sistaperioderna. Det är nåt med andraperioderna som gör att vi tappar nåt grymt mycket.
Blizzard: mmm.. sjukt dåligt var ordet. Slarvet med passningar är ju exceptionellt. Jag får fan röda utslag av att se det - tredje perioden måste bli extremt mycket bättre - annars kommer vi förlora.
Kattgubben: sjukt dålig period av TIK känns jävligt surt eftersom FBK suger äkligt hårt idag med, och att vi hade många bra chanser i 1:a PPi 2:a perioden var bedrövligt, näe ett bra TIK hade vunnit detta lätt med tanke på FBK's insatts förutom salak då.
Fbk har verkligen gått från ett spelande lag till ett riktigt jävla grislag. Varför kan förresten inte kolan göra mål utan att göra riktiga jävla indianare, i någon match? Det blir så mycket enklare att tycka om honom då.
Det här är så typsikt. Nu har domarn slutat blåsa för Färjestadutvisning, nästa är vigd åt Timrå. Kommer Färjestad göra mål på det PP't, ja inte vet jag, ha vi sett det förut? :-(
Simmalugnt: Jag är helt övertygad om att det är det här vi kan förvänta oss av fbk i år. Vi är bättre och förutom 7-8 minuter i mitten så visar vi ju det också. 2-0 hade suttit fint.
Hahl Bundy 2.0: Kan bara instämma i det du skriver Timrå gjorde MoDo dåliga pga vi hängde ej med i tempot. Ville bara sedvanligt lyfta på hatten och gratulera till en mycket välförtjänt seger.