1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591430 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28

« · 1324778 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Ja precis som Björn säger i intervjun så studsar de inte riktigt med oss, enda man kan göra är att försöka kriga på, men de är tungt.
Kommentera

Timrå Icon:
Perra måstye lära sig lyssna också, men ändringar görs efter match absolut.
Kommentera

Olle: Fbk ser till att hålla Timrå-spelarna utanför farligt område. Man låter Salak spela ostört, man överarbetar inte utan låter Timrå-spelarna stå och passa mellan varandra i en passiv uppställning utan finess eller rörelse. Det kallar jag att spela stabilt bakåt.
I stället för att driva upp tempo, formera om, skapa rörelse så står man där helt statisk och förblir ofarlig.
Se hur Fbk gör när de får chansen. Folk in på mål, rörelse, och vips är hela Timrå bortfintad.
Kommentera

Timrå Icon:
Man kan inte hoppas på andra hela tiden, man ska möta dessa lag också och då hjälper det inte hur mycket dom förlorar om man själv inte vinner.
Kommentera

Timrå Icon: Ja men det har inte Timrå haft på hur många säsonger som helst, pga alla jävla skador. Nåt är fel!!!!!
Kommentera

MB: Kan hända men det ska ändå inte Corso bestämma under match.
Kommentera

pingvin: Tyvärr fins inte de rätta ledaregenskaperna i föreningen för att genomlysa problemet, de låter det bara fortsätta. Fan Corso måste ju bara asgarva, +300k i månaden utan behöva göra ett skit pga att han kanske hade rätt ang TIKs sätt att spela, han kanske ville spela på ett annat sätt med de spelarna vi har men Perra vägrade.........kan inte se det på annat sätt nu tyvärr!
Kommentera

liston: Nu får vi hoppas att MoDo och Tälje förlorar ikväll
Kommentera

Timrå Icon: Årets upplga är ju bottenlöst uruselt. Vips 0-3. Jag skiter i hur många som är borta. Inte en hemmamatch kan pajaserna kriga sig till ens. Skäms för varenda oförtjänt lönekrona.
Kommentera

Timrå Icon:
Bl.a. anser att linkan har lika stor del i detta.
Kommentera

Knylan:

DFdet här med skador börjar ju likna en dokusåpa, vad fan gör dom på försäsongen?
Kommentera

liston: Perra isåfall....
Kommentera

ÖstrandsNisse: Tryggt och stabilt bakåt? Vi har ju för fasen spelat halva perioden i PP mot en superpassiv box och knappt fått iväg ett enda skott från blå. Det är inte FBK som är bra i den här matchen, verkligen inte.
Kommentera

Per HApps:
Inte logga ut utan diskutera vad som behövs istället
Kommentera

MB: Men det hade varit roligt att se oss ha fullt lag iallafall NÅGON gång så det åtminstone är på någorlunda samma vilkor då matchen börjar...
Kommentera

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag hatar Värmland och allt som förknippas med Värmland. Skicka Perra åt helvete. Jag skiter i alla skador. Skicka Perra åt helvete.
Kommentera

MB: Instämmer. Nått måste hända för att bryta mönstret. Och jag tror inte Sonnenberg är frälsaren. Inte längre. Varför kan vi aldrig överraska positivt?? Vända en match?
Kommentera

liston:
Vi är Timrå och nu har jag gett upp, loggar ut och förväntar mig en smokey i skinnmössa till våren. :(

Adios amigos!
Kommentera

Olle: Andra perioder har blivit en enda lång "håll-nere-siffrorna-nu-gubbar". Tyvärr är det inte lätt mot lag som spelar tryggt och stabilt bakåt och nyper på varenda friläge framåt. Då syns skillnaden.
Det här laget är åt helvete för dåligt och för första gången (trodde aldrig jag skulle säga det) så tycker jag att Perra har enorma brister i sitt ledarskap. Det finns inte ett skit som talar för att vi vänder den här trenden. I Challe hade man lite förhoppningar, i Perra ser jag ingenting.
Det är så jävla mörkt så att svart ter sig som en ljus färg i sammanhanget.
Kommentera

Timrå Icon:
Nån måste få bära hundhuvud snart, TJ, Linkan, perra, ??????????
Kommentera

Sådär ja! Nu stänger jag ner skiten. Bara för att illustrera hur uppgiven jag är så kan jag väl säga att min dubbel sitter ganska fint. 1500 spänn som jag tror jag ska slå in i ett kuvert och gå upp till TJ med.
Kommentera

liston: Inget framåt och ännu mindre bakåt....
Kommentera

Jag vet inte.....men sämst i PP, mest utvisade, detta är en coachfråga, inget annat!!!!! NU FÅR DE FAN AGERA PÅ NÅGOT JÄVLA SÄTT!!!!!
Kommentera

liston: 3-0 GOD NATT
Kommentera

pingvin:
5 mot 3 och det händer ingenting.
Kommentera

ÖstrandsNisse:
Nu får det fan imig vara nog.
Kommer det inte nån spelare, som kan tillföra lite nu då får dom fan krypa tillkorset och be corso komma tillbaka.
Det är löjligt och se Timrå spela hockey eller vad dom gör.

Självförtroende gör mycket men här behövs det kubiklmeter om vi ska klara oss undan kvalserien.
Kommentera

nixXz: Vi är i total avsaknad av vinnarskallar! Tack Linkan!
Kommentera

ÖstrandsNisse: Jag tror dig. Efter första perioden förtjänade vi kanske en ledning...kanske kanske. Men efter 2:a perioden så förtjänar vi ju verkligen en torsk, inget snack om saken. Jag är helt apatisk.

Jag tror inte ens att jag skulle orka skälla ut laget om dom stod framför mig. Allt är så glasklart dåligt. Alla lägena finns där, PP finns där men ingenting...

Redigerad kommentar

Kommentera

ja tyvärr kan man inte se något annat än kvalserien!
Man kan inte värva sig från dessa platser det der man på modo.
Fruktansvärt tungt.
Nu ska jag svepa några glas vin! GOD NATT
Kommentera

Per HApps: Ja bakifrån
Kommentera

Olle: ICA-Jerry har bättre självförtroende än samtliga Timrå-spelare. Det säger inte lite det. Vi går en tung vår till mötes, tro mig.
Kommentera

Olle: Ja visst var det det? Alla i Timrå slutade spela iallafall
Kommentera

Timrå Icon:

Förstår inte snacket om att förstärka, vi ligger ju trea, eller nått.
Kommentera

Timrå Icon: Jag orkar inte mer... Jävla Sanny!!
Kommentera

nixXz: God natt. Jag skulle dock vilja titta närmare på om inte det där var offside. Ingen verkar dock protestera men det kanske är för att man helt enkelt inte bryr sig.
Kommentera

Olle: Nu måste vi plocka Fanny
Kommentera

Simmalugnt: Kåberg kan väl aldrig våga åka tunnelbana med ryggsäck med det där skägget va...?
Kommentera

Simmalugnt: Hahahaha!!
Kommentera

Per HApps: Det syns ju att det inte finns något självförtroende alls. Vi har spelövertag och fått med oss en hel massa lätta utvisningar och som du säger, MASSOR av tid i 5-3 och...ingenting. Nu när vi fick ett 2-1 läge som resultat av en situation där vi kunde ha åkt på minst en tvåa så passar man bort sig från skottläget.
Kommentera

Olle: Och nu är Fanny inne igen :-(
Kommentera

Timrå Icon:
Gabbe får kanske Två sånna lägen på en säsong och så passar han,
Kommentera

Timrå Icon:

Vi får väl värva Spets då... =) Han har gjort 21 pinnar på 26 matcher i Norge den här säsongen.
Kommentera

Per HApps: Det är ju en sådan kalkon att det inte finns...........
Kommentera

Per HApps: Synd för Werneman där :-(
Kommentera

Per HApps: Ingen spets....synd då Salak suger
Kommentera

Olle: Skogs var bra där i pp. Men inte tillräckligt...
Kommentera

Timrå Icon:
Fyra minuter i fem mot tre och inte ett mål, kan det bli sämre????
Kommentera

Timrå Icon: Det här är faktiskt sanslöst dåligt. Är det 3:e 5-3 vi får och knappt ett skott på mål. Under all kritik!
Kommentera

73Sjöbba: Kompensationsdomare....
Kommentera

« · 1324778 · »