friskan: Nu kör vi. Idag har vi en enormt viktig match som vi måste vinna. Dags att lägga fokus på laget och försöka vända en dyster trend.
Jag hoppas också att TJ med company inte gräver ner sig i arenabygge-frågan och glömmer det sportsliga. Det är ändå en förutsättning för att överhuvudtaget tänka tanken med ny arena att laget spelar i högsta serien.
Eftersom det förefaller vara Thomas Johansson som också sköter sportchefsdelen så vädjar jag till honom. Lägg fokus på laget, försök se varthän det bär väg och agera. Ett fjärde diskbråck för Pärssinen. Bara en sån sak.
"Lander vet vad som gäller mot Färjestad på lördag.
– Det finns inget annat än tre poäng då. Vi har hemmapubliken i ryggen och då är det hårt jobb som gäller."
Nu tycker jag att vi går man ur huse och ger de våra ett så stort stöd som det bara går. Om vi bidrar som en extraspelare så är jag övertygad om att killarna bjuder till det där lilla extra som behövs för att vinna. Det är ju faktiskt nu när det går tungt som vi behövs som mest. Låt oss nu visa att laget har hemmapubliken i ryggen.
Vi säger väl som Lander, det är tre poäng som gäller!
Lets beat them and eat them, just go for it!