lincoln: Nä, jag menar, när vi uppträder som idag är ju vi inte bättre. Vi blir jävligt dåliga med dålig inställning men med bra inställning slår vi alla lag, så bra tycker jag inte SSK och DIF som lag är.
Åhh, vad trött jag blir på PPV kommentatorn, i highlightsen när Dick:en får friläge säger han: "Titta där - nyförvärvet från Djurgården" suck.....när Backe gör veckans räddning....IDIOT !1
lincoln,Mikenomad: Håller med, Hynning o Pärsinen är en besvikelse denna afton.Timo har jag förståelse för men , Hynning har en formsvacka för tillfället.
RTS: Det är möjligt. Men vad är det för hjärta man visar???? Skandalöst dålig inställning. Åker ju bara omkring och lallar. Vi har inga anfall som varar över fem sekunder - och största orsaken till det är att man åker skridskor en och en. De andra står och tittar.
Vi har ett kass lag och en makalöst fascinerande skrämmande låg lägstanivå - Fair enough - Men kämpa för helvete!!!
Sanna mina orda att SSK och Rögle vänder i tredje...
RTS: Tja, bra och bra...man har väl snarast haft turen att ha minst två lag efter sig som är aningens sämre. Det kan möjligen bli vår räddning, att varken DIF, SSK eller Rögle ståtar med speciellt imponerande laguppställning och följdaktligen också går kräftgång.
RTS: Helt rätt! De killarna kommer inte tillbaka, Challe snackade om rätta till felt till andra, ja jävlar vad de lyssnade.
Sportcheferna är i Finland, kanske dags att titta åt ett annat håll, Norge. Känns som de är i öst mest för att verka försöka göra något och att Nubben var där mycket, men kommer tomhänta tillbaka. Har de inte lyckats nu under somaren/hösten, vad är det som säger att de ska lyckas nu.
Dogsbite: Svårt att komma ur egen zon idag och inget bra anfallspel heller . Tung matchbild det här. Det enda positiva just nu är att både Rogle och SSK ligger under .
RTS: Jag tycker inte heller 3 är elitseriemässig. Han är lovande och har en hel del i sig, men han är inte på nivå att vara ordinarie i ett slutspelslag än. No way. 5 etablerade backar har varit praktfiasko, precis som man befarade i somras...
RTS: Ja men just nu är Timrå inte ens i närheten av att kunna vinna 2 matcher irad, värvas de inte nu under jul får ja lust att nita nån jävel i styrelsen, matchen idag är ju sinnesjukt dålig, denna lördag är ju hittills jävligt förstörd...
mikenomad: Ja men det är ju helt o hållet TJ´s förtjänst att Ros får rätt.
Det knepiga här inne är ju att stordelen av skribenterna verkar glömma den kris vi befinner oss i när vi lyckats vinna och tycker TJ o company gör ett jättejobb
Det är inget annat än en skandal att dom satt oss i den situation vi befinner oss i med sitt övermod.
Nr 3, Nr 4, Nr 8, Nr29 har inget i ES att göra.
Att däremot vår störste Blogger tycker att Nr3 är fantastisk övergår mitt förstånd, och då har jag själv spelat på en hög nivå inom hockey.
Gallerpojkarna och Tenkrat är de som försöker, resten är ju för bedrövliga i inställningen, backarna orkar jag inte ens tjata om mer, de är ju helt fel hela jävla tiden.
Snoop: Som jag sakt tidigare så har Timrå efter förra uppehållet spel spelat på mer än max förutom då SSK o DIF borta. Detta är den nivå vi ligger på och ska ligga med tanke på den trupp vi förfogar över. Vi är backlös och i stor centerbrist. så enkelt är det.
Jag o Ambroo sa innan säsongen att en plats mellan 11-7 är realistiskt, och skulle man hamna på 7:e plats har an överpresterat.
Vi har den plats i tabellen vi bör ligga på.
Sedan skrek en massa här inne på expressen mfl över att de tippar oss långt ner. Men de slog nog huvet på spiken.
Per HApps: Tom Gränbyhallen som AIS spelar nu.....detta är ju fan pinsamt. Challe snackade om storslalom genom Timrå, det ser mer ut som störtlopp igenom.
NU är jag riktigt jävla förbannad, de är ju allmänhetens åkning i Timrås zon vafan är detta ? Dom sa innan matchen att FBK va ett varannandagslag men va fan är inte vi då? Karljävlarna kan inte ens kämpa sista matchen innan uppehållet, man är 5:a på puckarna sjukt tragiskt.
MB: Det har gått så långt nu med misären att man orkar inte bry sig längre. Bara det inte blir kvalserien så är jag mer än nöjd, men skall det kvalas sig kvar får man väl tanka bilen och ställa in GPS'en på LIF, MIF, och kanske Gärdehallen.
Snoop: Typiskt när man förengångs skull köpt hem machen, slarvigt, hafsigt, och någon av chanserna i perioden MÅSTE sitta mot ett lag som FBK, Tenkrat, Lehtonen, Bogg, J Andersson helt rena i slottet.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.