Timrå höjer sig ytterligare ett snäpp under andra perioden. Låter bra det, då toppar vi givetvis i tredje och vinner med en himla massa mål. :)
Eftersom Frölunda tar fler utvisningar tycker jag domaren kan bestämma att Frölunda spelar i numerärt underläge resten av matchen och sedan åka hem. För gentlemännen i Timrå sköter sig givetvis ändå. ;)
Annica: Jajamen! Måste säga att det låter som Timrå är bra på gång ändå. Hagos och Krykov har bytt plats, kan bli spännande att se vad de kan hitta på.
Annica: Vi kanske har ES trevligaste utvisningsbås? ;)
Men allvarligt talat gör det gott att höra att TIK verkar vara riktigt på bettet ikväll. Nu håller vi i det här och gör ett par mål till så... Hagos verkar riktigt imponerande!
kulltorp: kAN förstå det. Bor tyvärr i gävle så har ingen chans att se premiären, men den tredje hemmamatchen ska jag i alla fall åka upp och se matchen mot Färjestad. Nu ger vi allt.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen