lungan: nu blir det 20 hemska minuter jag är dock jättenöjd om dom klarar oavgjort frölunda kommer att trycka på för kung o fosterland och risk finnes att tik backar hem för tidigt,våga anfalla men med huvet på skaft.
Bigthelin: Spelet är helt ok. Lite mycket hawaii, men helt klart en jäkligt rolig match. Lagen verkar byta svackor med varandra och Timrå har varit betydligt mer effektiva (prisa gud!) än Frölunda. Domaren har också ryckt upp sig efter en miserabel första period. Bra liv i hallen verkar det vara också! FORZA TIMRÅ!!!
Pjuh, sicken period. Fantastiskt inledande 10, men efter time-oten kommer Frölunda tebaks med besked. Riktigt svettigt andra halvan. Powerplay är från helt olika planeter. Frölunda lirar resolut, elegant, rörligt. Timrå statiskt och helt ofarligt.
Nu gäller det att verkligen ta kampen i sista. När Frölunda lirar som man gjorde är man fruktansvärt bra. Deras fart måste tvingas ner. Nu rättade man till pucktappen i pausen.
fighter: delar din nervositet. Tittar lite på LHC - HV utan ljud istället. Persson (domherren) har stor show. Hoppas timrå slipper sånna hemmadomarproblem iaf.
Hassan: det behöver du inte göra för min skull iallafall,men jag förstår om du är nervös för det är jag utav bara faan,när man bor o jobbar på västkusten så är frölunda matcherna höjdpunkterna på året nu är jag så nervös att jag vågar inte lyssna,så jag surfar runt lite o sneglar in här lite då o då.
kulltorp: Så här glad och nöjd kan en liten tjej i Halland bli, när tomten kommer med rätt grejer. Helt fantastiskt vad mycket glädje vår fina klubb sprider runt om i Svea rike. God jul!