U137: Sen är det ju inte helt otippat att man slarvar i markeringen när man kommer från två matcher mot rena skräplag och nu får möta ett kompetent anfall.
Timrå verkar sin vana trogen vara sämst när det gäller. Har 8-0-segern senast stigit dom åt huvudet ? Och Hahl gav svar på tal , eller ? Fy, fan det här går åt h-e .
Foyn: Jo han har väl fått fart på grejerna iom Pohls intåg. Men 10-15 poäng från det han presterade i Timrå, och det i ett lag som på papperet ska dominera varje match likt Färjestad gör just nu.
Per HApps: Var inte Hahls egentliga orsak att Timrå officiellt gick ut med att man skulle spela final i år eller nästa. Men inofficellt är man mer nöjda med att gå till slutspel. Men kanske ingen mening att dra detta fler varv, han floppar ju i Frölunda ändå =)
Hahl Bundy: Han känner helt klart pressen! Jag tror att bråket i spelargången i själva verket handlade om att han försökte spontanköpa Widing på plats, för ett par fiskmiljoner, men blev lite extra salt när han insåg att instant-love inte gick att köpa för pengar denna gång.
Hur som helst så blir det säkerligen en knivig match. BP'et måste funka som det gjort mot sillstryparna i dom tidigare matcherna.
Hahl Bundy: Ja nu är det ett bra läge att visa att nerverna håller. 3 poäng och moget spel på isen i afton så finns det ju gott hopp om att hålla saik och bif bakom sig.
Tips idag: 1-7. Dahlen tuggar tuggummi så att fradgan bara sprutar värre än en rabiesmittad kanin o Karlsson ser bistrare ut än Saabchefen! Spelarna i VF är livrädda o spelar som om deras liv hängde på det eller i alla fall för att Nubbens kontrakt med dom inte rivs o dom måste uppsöka Af o Soc. i Gtbg eftersom dom inte har råd med maten för dagen.
Jag har fått en fribiljett, så i kväll ska jag inta sittplats för första gången i år. Nu hade jag redan hunnit köpa en ståplatsbiljett, och den bortskänkes till någon här på forumet. Skicka en bubbla så får vi komma överens om överlämnandet.
Ledning för Frölunda, MoDo och FBK. Tur att det är lång tid kvar.