purpleburn: Han har kontrakt för nästa år o jag tycker att han har presterat bra den senaste tiden. Han är inte värd att få skit när han spelar bra. Ibland blir det som Bragd Birger uttryckte idag. Man kan bara se det gråa pga vissa agg mot vissa spelare o då spelar det ingen roll vad dom gör eftersom man ser bara misstagen som begås, om än hur små dom än är i jämförelse med andras misstag.
Jag är själv så ibland har jag märkt,men det är slut med det nu. Det ska vara befogat från min sida hädanefter.
Herminator: Jag vill se vårt lag vara ett rött monster som hittar vår drivkraft i att jaga ett skadat byte, i form av VF. Challe ska banka in hos spelarna att VI VÄDRAR BLOD PÅ ETT SKADAT BYTE!
Låt oss bli det Monster som VF:arna fruktar! Låt oss ta chansen att börja hitta näringen i att vi kan slakta de andra nu på upploppet och möjligheten att ta oss upp över ytan för att få luft luften innan våra lungor sprängs.
Inget bjäbbande, bara glufsande utan någon som helst nåd! VINN!
Berka: 8:a i tabellen för "hemmaplan" 61-54 i målskillnad 37P. jag kan inte kalla det ruggigt starka hemma, fast ifs jämnför man mot vårat borta facit där vi skrapat ihop HELA 13P på 21försök då framstår vi som världsmästare på hemmaplan.
DJ Hemp: Kvällens match avgör om vi skall ha en mikroskopisk chans att gå till slutspel. Då måste vi vinna. Både Modo och Södertälje vann igår. Som jag ser det i nuläget så har Modo störst chans av "bottenlagen" att gå till slutspel och Södertälje flåsar oss i nacken. Förlorar vi så blir resten av serien en kamp om att slippa kvalserien.
Detta är alltså ödesmatch nr 1. I kväll måste publiken agera som den extraspelare som laget så väl behöver. Let's go for it!!!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen