John K: Om vi förlorar i ordinarie tid blir jag 90.000 kronor rikare.. jag degade in en tusing till liveoddset 90 på en tvåa.. förbannad lär jag dock bli i vilket fall :(
Kattgubben: 4-0 inför sista perioden, bättre läge än så kan man bara drömma om. Om TIK förlorar i ordinarie tid i kväll då går jag ut på balkongen med dator, TV och radio, ja allt som kan förmedla hockey. Sen kastar jag allt ner i gatan från 4:e våningen. En jävla smäll blir det. Dock är jag inte det minsta orolig. Vi vinner!!!
Raggaren Putte: Frölundas backar väljer ju bitvis helt bedrövliga alternativ. Nu tycker jag att vi visade "andraperiodstendenser" efter dom första 10 min (i 2:a) men det hade nog kunnat stå 5-0, 6-0 också.
Kattgubben: den här p.w . vilken kille . hade han stått hela säsongen så hade tabellen sett lite anorlunda ut . har han släppt någon tveksam puck dom här matcherna . inte många i alla fall
FH - avdammad: Det finns alltid någon som kan avgå. Vaktmästarna ligger illa till efter målburskatastrofen... Tog det inte sjukt lång tid att borra nya hål i isen?
Olle: Jaja...4-0...skitisamma. Jag vill ju veta vilka som varit värdelösast ikväll. Vem har inte levererat? Oavsett resultat hoppas jag diskussionerna härinne ikväll behandlar det ämnet.
Johan J: Grejen är att jag tror att vi kan slå SSK om dom inte går och hittar en ny formtopp för idag spelade dom iaf som gamla hederliga SSK. Halvfartshockey all the way.
Timrå Icon: Om vi vinner den här är det dags att bli modolider under uppehållet. Sitta och håna dom för deras träsktillvaro, samtidigt som vi diskuterar för- och nackdelar med dom andra slutspelslagen.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen