1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590756 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31

« · 1463280 Till forumet

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-01-31
T T: Var Bremberg med på värmningen?
Kommentera

Frella: Så här skriver en person på Aftonbladets kommentatorsfält angående Bremberg: "fylltratt! han va ut på stan och söp i onsdags, missade träning torsdag och matchen i fredags.. patetiska människa".

Namnet på personen som säger detta finns på Aftonbladet. Är det någon sorts kutym att supa så fort man hamnar i Timrå? Kan det vara en protest för utebliven lön eller beslutades det efter supningen? Jag blir så trött på allt negativt om Timrå. Låt den här säsongen ta slut så man kan börja om på ett bättre sätt.

Kommentera

ÖstrandsNisse: Att Bremberg är en suput är ju inget nytt

för 2-3 år sedan hittades han kraftigt berusad i en bil i Sthlms trakten

Kommentera

supp: Jodå, det känner jag till. Men ibland får man intrycket av att det nästan är en merit att tycka om att ta till flaskan än att inte göra det om man vill vara en i Timrå IK. Det jag efterlyser är en hårdare policy mot spelarna då det uppenbarligen inte fungerar att sköta det själv. Jag blir rätt förbannad när delar av mina pengar ska gå till någon överbetald spelare som dessutom inte gör sitt yttersta för föreningen.
Kommentera

ÖstrandsNisse: Det har ju från Nubbens håll pratats en jäkla massa om vikten av att spelare som ska hit skall passa in på alla plan och verkligen vilja spela för Timrå IK. Det gör ju värvningen av Bremberg obegriplig. Passar in kanske han gör eftersom han gillar spånken men det senare...?
Kommentera

mikenomad:Han har exakt allt som en hockeyspelare på väg neråt i karriären har. Taskigt kroppsspråk, sega ben, halvdan attityd, omotiverad. Så, ja, jag ställer mig lika förvånad som du. På vilka kriterier föll Nubben för Bremberg?
Kommentera

ÖstrandsNisse: Skall den här tråden handla om Bremberg med fleras fritidssysslor eller om kvällens match mot Frölunda?
Kommentera

John K:

Det första är nog mer spännande om de spelar som mot LHC. De hade antagligen fått stryk mot ungarna i TIK:s skridskoskola med det spelet.

Kommentera

John K: Såklart om matchen ikväll. Eftersom jag ändå inte kommer att tillföra den diskussionen mycket av värde då matchen känns så otroligt ointressant (trots att jag kommer att se den på plats), så lämnar jag tråden tills vidare.
Kommentera

John K: Det är en träningsmatch i mängden vi talar om. Det som händer vid sidan om känns bra mycket mer allvarligt, tycker du inte?

Men vi kör på din beprövade så blir alla nöjda och glada: Just go for it! 

Kommentera

Ambroo: Ångest is da shit.

Timrå är inget för lallare o lajjare.

Timrå IK......Allt annat är blaha blaha

Kommentera

Något som känns härligt i detta "avhängda" läge är att vi kan vara med och styra vilka lag som skall gå till slutspel och inte. Stoppa käppar i hjulen så att säga... Möter man ett lag där i botten man inte önskar skall ta sig till slutspel/ingemansland så ser man till att vinna dom matcherna samtidigt som man lägger sig mot de andra där som man vill ska klättra. Haha... nä, den va dålig...

Självklart ska man försöka vinna alla matcher oavsett! 3-2 ikväll och nytt hopp tänds! ;)

Kommentera

Hahl Bundy:
Om vi ser hockeyspelare som hockeyhoror som enbart ser till degen så vill dom väl hora på den bästa bordellen.

Just nu har Brynäs det bästa glädjehuset .
Kommentera

Ambroo: Ahhh...match ikväll. Äntligen! Som jag har längtat...snart dags att åka ut till arenan, om 3 1/2 timme är det nedsläpp. Pucken är rund (men platt) så ikväll kan allt hända!
Kommentera

TRL: Eftersom vi har rätt svårt att vinna matcher känns den "makten" ganska begränsad.
Kommentera

Ingen Aleksis i kväll och Pärra vilar.

Redigerad kommentar

Kommentera

Frölunda har också en debutant. Ska vi gissa att Rosselli Olsen hänger två kassar?
Kommentera

T T: Själv ska jag kolla in Netik o Pilar för att se vad vi gick miste om ijentligen.....
Kommentera

Hahl Bundy - chefsscout.
Kommentera

T T: Ha ha ja kanske det. :)
Kommentera

Starkt jobbat Granath!

Kommentera

Manderville: Granath är så provocerande jävla värdelös.
Kommentera

Manderville: Granath i vanlig ordning?
Kommentera

Hahl Bundy: Trycker in ett rödskinn i knät på Jocke innan målet!

Kommentera

mikenomad: Det är roligt att vi såg honom som nån sorts frälsare när han var skadad i början. När han kom tillbaka då jävlar i mig skulle vi få ordning på försvarsspelet.
Kommentera

hubbenorlen: Det var fan bättre då!
Kommentera

hubbenorlen: Alltså hur fan kan så många va så jävla darriga när man är toksist utan press och spelar utan publik! Usch vad kass vi är i uppspel och försvar
Kommentera

lincoln: Ja jag blir bara deprimerad. Och dessa jävla lösa dragskott mot mål. Ska det vara så jävla svårt att spela sig hela vägen fram in framför mål? Varenda jävla anfall går på chans, med hopp om returer.
Kommentera

Jag vill se Sunnqvist i TIK
Kommentera

hubbenorlen: Så där spelar man hockey.
Kommentera

Storen hann inte med riktigt där va?
Kommentera

Åå herre gud....
Kommentera

Är dom där röda Solens IF?
Kommentera

hubbenorlen: Hjälp! Jag vill ju hålla på ett hockeylag inte ett livs levande konkursmässigt skämt.

Å fan ta den spelare som i intervju säger att man är nöjd med spelet i första...

Det står för fan 0-2......
Kommentera

T T: ne inte för 5 öre, men är man förvånad? inte direkt...
Kommentera

Manderville: hahha stämmer:)
Kommentera

lincoln: .... Å inte ett ord om att ta med sig ett piss från den här perioden....

Fan, till och med reportern ser oss som nån efterbliven retard som lyckas stå upp utan stöd eller nått....
Kommentera

lincoln: Pallar inte titta mer nu. Blir bara deprimerad.
Kommentera

Blir stoff rik ikväll?
Kommentera

Limpan: Sean-Michel? Varför? Återigen, varför?
Kommentera

Nubbens jävla kalkon värvningar fyra def centrar med dvärgar runt sig ha ha efterblivna klubb
Kommentera

yngwie: det lutar åt det, 2,10 var en riktig bjudning
Kommentera

Modano: håller fullständigt med dig..!!!!!!!
Kommentera

Knylan: För att han är den bästa back Timrå haft i sin J organisation sen Sebastian Erixson, han gjorde inte bort sig när han va hos oss, att Linkan inte gillade honom gjorde att han aldrig fick visa sig ordentligt för den stora massan
Kommentera

Fan vad skönt att höra Tommy, riktigt grinig  efter första perioden. Bra.
Kommentera

stoff: Jag tror du glömde ett utropstecken.
Kommentera

pefr: Ja, då är vi två! Fy fan vad usla vi är. Har vi skapat en öppen målchans via bra spel på hela säsongen?
Kommentera

Limpan: Du har koll på hans karriär sedan han lämnade TIK också antar jag?
Kommentera

pefr: En sak man kan glädja sig åt inför kvalserien är att vi kommer att få mer tid på oss. Jag tycker ofta att intentionerna finns där nu, det tar bara för lång tid för att det ska funka i elitserien. I kvalserien går allt lite långsammare.
Kommentera

« · 1463280