Hälge: Monten kan verkligen vrida allt så det låter som fördel för timrå inför varje match.
inför Växjö "Vi kan ändå gå ut och spela mera avslappnat än Växjö som spelar på hemmaplan med en förväntansfull publik som kräver seger. "
inför Frölunda "Det känns riktigt bra tycker jag för vi har känts tryggare och bättre på hemmaplan på slutet."
Blizzard: Det ingår väl i hans jobb, kan man säga.
Såg på twitter att "Pebben" gör comeback och tydligen bara gjort ett mål den här säsongen. Ska man tro att han gör minst ett mål i morgon, då ?
Då börjar man dra sig mot arenan,då.
Ikväll måste det bli tre poäng. Blir det 4000 som isf får bevittna det på plats ?
84. Lundström, Joakim 30. Bellissimo, Daniel | |||||||
1st Line | 33. Robinson, Mathew | 3. Dahlroth, Jesper | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
14. Nordgren, Niklas | 16. Larsson, Alexander | 71. Hedström, Jonathan | |||||
2nd Line | 58. Carlsson, Jonathan | 50. Erixon, Sebastian | |||||
82. Söderström, Christian | 91. Hagos, Yared | 8. Hallin, Per | |||||
3rd Line | 41. Hedman, Oscar | 13. Bäckström, Nils | |||||
12. Friberg, Max | 23. Boyce-Rotevall, Jeremy | 11. Önerud, Simon | |||||
4th Line | 7. Demén-Willaume, Richard | ||||||
27. Rohdin, Joachim | 17. Andersson, Johan | 24. Molinder, Andreas | |||||
Extra Players | 9. Sterner, Robin (CE) |
Mötte oväntat en TIK-halsduk typ 40 mil från EON på lunchen i dag! Det måste betyda något bra? Själv blev jag inbjuden på middag med VIK-Örebro i en ishall nära mig.
NO WAY!
Riktigt lidande med hackande webradio, limpsmörgåsar och Explorer i duralexglas är aftonens melodi.
Vad man än gjorde under uppehållet, så...hoppas jag man gör precis tvärtom nästa gång. Vad fan har hänt med laget? Hur kan man tappa allt och börja med någon slags Perraz-Challe-kombo-hockey?
Nä, det här blir en sån kväll. Igen. Dela nya lag!
Fan, det utvecklas inget bra det här. Nånting har försvunnit ur laget efter Färjestads-matchen. Det känns nästan som under förra säsongen att kolla nu.
I början av säsongen var det ändå ok att se matcherna även när det blev torsk, men du är det nästan lite uppgivet ibland med ettmålsunderlägen. Gnistan är borta. Hade vi bara bränsle till typ 20 matcher, eller vad fan har hänt med laget?
Timrå har problem med målskyttet.....
Detta måste åtgärdas snarast, helst nyss!