Fanns nog en del frustration i laget när vi borde haft en solklar utvisning med oss när klubban slogs ur näven. Därefter åker frölundaspelarna och petar på Svedberg hela tiden när han har pucken. Olyckligt matchstraff. När vi borde haft PP innan. Jävla hockey.
Smokey: Tycker han mest låter ointresserad, gillar han ens hockey? Synd att cmore inte kan anställa folk som har lite engagemang i alla fall. Känns som en allsvensk sändning på tiden det begav sig med S24 via sportbladet.
Alltså, finns det något jobbigare än en kommentator i en SHL match som låter som en svensk tv-kommentator när typ Tre Kronor spelar? Snubben måste ha både frölundamössa och halsduk.
TIK-Lund: Är det bara jag som vill byta Plats på Blomberg och Dansken i laguppställningen? Boyce - Blomberg - Gallo var ju våldsamt effektiva tillsammans senast de spelade ihop
sargad: värvades till J20 vill jag minnas, tror han är Västeråsfostrad. Född 98. Ganska ordentlig storlek är den på grabben, lite powerforward över honom, jäkligt stark tekare har jag fått för mig
Hälge: "Johannes Salmonsson, Christoffer Jansson, Anton Wedin." Freddan fegar verkligen inte med placeringen av CJ. Direkt från Borlänge och div 1 och rakt in i 1a linan i SHL
Hälge: Drugge måste verkligen suga på träningarna, för vad jag sett på matcherna är han inte sämre än många andra backar. Kan kanske ST ställa frågan till Freddan om hur de ser på Drugges situation och vad planen för honom är egentligen? Eller är det för svår journalistik på mittmedia?
Hälge: Känns konstigt att det börjar nu igen . Man tappar liksom lite av den där härliga hockeykänslan när det är så långa och många uppehåll som jag upplever att det är. Tur att det går att följa HA för där verkar dom spela tre matcher i veckan hela tiden. Men nu får det vara slut på mitt gnällande och nu laddar vi för matchen ikväll. Och som vanligt gäller att varje lite ynka poäng kan vara guld värd för oss framåt vårkanten. Hoppas på tryck från läktarn i kväll med tre nya hemmapoäng. Jag ska dit som vanligt och göra det jag kan för att stötta grabbarna. Heja Timrå !!!