The great one: Kommentatorn tar alltså upp att PP är det enda som är bättre statistiskt än i det senaste debaclet 18/19, hur är det ens möjligt?!? Sune dags för din sagliga dos av "AVGÅ ANSVARIGA"! 🤦
Villervalla: Vi bör skeppa de som inte håller på denna nivå. Lööke, Liljewall, Erik Andersson, Bohm. Iaf 3 av dessa. Tvek på Alvarez och Erixon också. Låna ut Liljegren
TIK86030: skulle inte säga att Gallo är en dussinspelare.
Han är en pådrivare av rang, exakt den typen av mentalitet som det här laget behöver. In med Gallo och skriv 10 år med honom direkt så har vi en kultspelare utan like
KulltorpsOlli: haha, orkar inte ens försöka vara positiv eller vuxen i mina ordval. Det är så in i helvetes dåligt, helvete vad usla Timrå är, ord kan inte beskriva skiten.
KulltorpsOlli: Lööke som väger lika mycket som en heliumballong, HELT sinnessjukt att han låter sig screenas så enkelt. Han får ta på sig ännu ett mål.
Olli Nomadinen : Aha, du vinner guldspaden för årets gräv! Men du förstod inte min poäng? Att tugga samma gnäll om och om igen bidrar ungefär lika mycket till intressanta diskussioner som Timrås taktik gör för försvarsspelet.
Zäta75: Visste inte att supporten avled. Det var tråkigt att höra. Mina tankar går till de anhöriga och Timrås supportrar. Hoppas ni tar Frölunda ikväll!
Brodda13: Otroligt att Liljewall spelar center i 2a och att Lundin är ytterforward ja. Johansson i mål igen ikväll.
En tyst minut kommer att hållas för den supporter som fick hjärtstillestånd inför hemmamatchen mot Örebro så att matchen nästan fick skjutas upp och sedan avled på sjukhuset.
Costanza: Ja jag har inte så mycket att säga om Nubbens bygge inför säsongen. Man kan vara efterklok men även jag trodde på det då. Det är Nubben och föreningens förmåga att anpassa sig när det går åt helvete jag ifrågasätter
OlliJanne: Jag har kvällen klar för mig. Jag börjar med att se Giffarna slå Falkenberg och ta ett steg närmare högsta serien. Sedan ser jag Timrå köra över Frölunda. Därefter ser jag Timrå köra över Frölunda en gång till. Sedan vaknar jag och går på jobbet....
erathoo: vet inte om jag är så imponerad av Ante heller, även om jag kan köpa honom som Ass. coach med ny head coach. Ante citat från dagens ST: "Spelmässigt utmanar vi alla lag" Ööööh gör vi?
Sputnik: Här har man varit utloggad en vecka och tror att sidan har hängt sig när man kommer in. Sen läste jag datumet på matchtråden och ser att den trots allt har snurrat. Mycket ctrl-v ctrl-c härinne nu
Sputnik: Liljewall, Liljegren, Olofsson, Madsen, Boyce, Erik Andersson, Blomqvist. Ta bort i allafall 3 av dem så hade man nog frigjort pengar till en mer offensiv pjäs.
Måste försvara Freddan lite ändå. Han har gett mig så mycket målvaktsutrustning och hockeynät när jag var en liten grabb i Själevad. Först nu man fattar hur tacksam man är. Sen är det så att ligan SHL kräver att man som ledare måste hantera det och att ledare anpassar sig om det går åt helvete. Nubben kanske måste växa lite nu på kort tid även han.
KniveN: Hade nog iallafall underlättat att spara in pengar på att inte signa den breda forwardssidan på 16 forwards som är byggd med alldeles för mycket trubbiga spelare?
KulltorpsOlli: jag försöker förstå de här som går in här efter en förlust och nästan tappar hakan över att skribenter är negativa till spelare och spelet…
Sune dags för din sagliga dos av "AVGÅ ANSVARIGA"! 🤦