The great one: riktigt bra värvning i Lyytinen. Men det här försvarsspelet är det bästa jag sett Timrå prestera. Vi har inte den bästa backuppsättningen som Timrå nånsin haft men vi får verkligen ut max av försvaret.
Labban: Det trodde Frölunda också, likaså HV som kom från en streak, men det är knappast otur att alla formstarka lag kör in i en vägg när de stöter på Timråstormen!
josha840: Rautio gör en riktigt bra match. Frölunda förvånar mig lite trodde de skulle ha mer av spelet som förra gången vi mötte dem, nu kommer de inte till bra lägen.
Villervalla: 4 mål framåt, hög energi osv osv. Men det som vinner den här matchen är aktiva klubbor i egen zon. Tror aldrig jag sett en hockeymatch där försvarande lag spelar så fruktansvärt bra i spelet utan puck som Timrå gör ikväll. Frölunda är fan inte kass när dom har pucken i vår zon men VARENDA gång slås en puck från klubban på dom, varenda gång flippar man en sargpuck över klubban på mottagande motståndare, varenda jävla gång ligger man i skottlinjen. Det här är den bästa timråupplagan jag sett i hela mitt liv, lockoutsäsongen inräknad.
Och folk ville skicka Halloran när han var skadad. Tror han bevisat att han platsar. Är inte bara mål utan han jobbar fint över hela banan och jobbar klart situationer.
bar mofftak: Om man ska promt säga ngt om hela laget så ska man väl säga som den där mörka killen som är tandläkare sstabilllt!!!! Elr hur????? 🇺🇿🇺🇿🇺🇿😇
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·