Herminator: Inte jättemånga kvalificerade målchanser av dessa dock. Mer skärpa i Frölundas passingsspel. Rätt nonchalant spel av Timrå än så länge kan jag känna.
Hoppas första kedjan kan få in pucken idag.. annars är det tjänstefel att inte splittra 🙄🙄 För övrigt ordentligt less eftersom jag trodde vi hade tidig match idag… malmö och Luleå ser väldigt bleka ut just nu men Brynäs kan nog vinna efter utjämningen 💪🏽
Hahl Bundy 2.0: Allt som är bra för HV är dåligt för oss. Vi vill inte att de ska lyckas etablera sig i SHL igen med deras ekonomi. De får gärna bränna pengar i HA ett år igen. Tyvärr ser det ut som om vi gav dom en massa energi.
Får man hoppas på vinst? Tyvärr lär väl den där 17 åringen som gör sin första match i SHL måla o avgöra mot oss. Det är ju sen gammalt… Annars då? Intressanta möten mellan HV -Malmö och Brynäs-Rögle. Kan man hoppas på HV vinst o Brynäs förlust? Bara för spänningens skull.
Vi laddar för fullt. På BB kommer jag aldrig se en match till då det stället medför otur 😏 Ted är redo för sin första vinst! Tänk på Landers blick i första mötet med Frölunda, samma kommer gälla ikväll när rättvisa ska skipas efter rånet mot Boyce!
Tom Topp: Vi får hoppas det! Men hur formerar vi kedjorna? Ett stalltips är att det blir samma uppställning som i senaste matchen. Tycker Hanzl var mycket bättre när han hade Meiho och Palola med sig. 1:a kedjan kan bättre, men de hade en hel del chanser. Pettersson i ribban efter 1 min t.ex.
Knylan: Frölunda är nog sugna på att vinna iaf en match mot oss i år. Inte minst med tanke på att lagen kan mötas i slutspel. Inte bra psykologiskt att ha förlorat alla möten tidigare under året. De har ju en del spelare borta som Friberg och Folin mfl. Men vi vet alla hur det gått mot skadedrabbade lag tidigare i år som t.ex Rögle.
Giv oss frid vinn! (annars går nog Leksand om oss och tar 6:e platsen ikväll).
Knylan: Ja ikväll se mann matchen på O’learys i Linköping mä kärringa somm ä Frölundait så dä bli spännande 😀 Nu rinn dä lätt på Överste Mörner tills matchstart med krypavstånd till O’Learys 😅 Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳 Ge oss frid Å vinn ikväll 🙏 Halleluja 🙏
nectis: Något som är uppenbart är att personer med insyn i Timrå om förhandlingar med sponsorer måste lära sig att hålla käft. Att det babblas om spelar-rekryteringar med journalister osv kan jag köpa eftersom det inte direkt skadar ... | #Läs mer ·