8839: Haha! Bänka Brattström? Han och Ohlsson och Madsen är väl i princip de enda som kan gå med huvudet högt från senaste matchen mot Kristianstad...
Annars är det en svårtippad match idag. Intressant att se hur man svarar upp på förra matchen. Berglund gick ut och sågade sig själv och hela laget. Kanske behövdes den mat hen som en väckarklpcka.
TIK-Lund: På tiden att vi påverkar på vårat sätt om vi är misbelåtna med något som har med Timrås uttagningar av spelare idag eller under säsongen. .Tex: vi betalar bara halva inträdes biljetten .
8839: Lite utanför ämnet, men jag tycker nog att det är ett bra drag att kasta om lite. Handen på hjärtat, förstafemman är bra men inte sådär galet lysande i 5 mot 5. Kan vi väcka liv i andrafemman också på det här sättet vore det bra.
Woody Jokinen: Jag var faktiskt inne på just denna förändring för ett par matcher sen. Hartmann in i första och bidra med tyngd och pondus. Lööke som kan bli en finradarpartner med Ohlsson. Får se om det slår väl ut. 🙂
SMÅLAND: Jo men Ohlsson är den enda som skiner just nu bland forwards skulle jag vilja säga. Uppspelen från backar är många gånger stressade och inte på bladen. Därav får vi inga flygande anfall och det blir alldeles för ryckigt.
SMÅLAND: Hur i h-e kan han köra med 8 backar!!!!! Är ju ett A-lag som spelar. Och Lander spelar. Och Nielsen inte ombytt. Pajas coachning! 6 backar. Och en extra. Lander är inte bland dessa sju! Och ge Nielsen chansen att spela in sig. Hardegård får börja i J 20. Är alldeles för seg o tempofattig nu i alla fall!😈
Sputnik: Ohlsson går i bräschen just nu. Se o lär ni andra som åker och gömmer er på isen! Räds inte att t sig in på kasse och har ett oerhört driv just nu.
Edlundpojken: Ursäkta franskan, men vad fan säger du? Du menar alltså att vår absolut bästa spelare, som till 99% av matcherna är bäst på banan, som alltid tar i mest, som täcker skott, som är av STOR betydelse i PP och BP, som på egen ... | #Läs mer ·