Lillörda å vakna mä Lönnå på högsta på Grammofonen!!! Låt dä rinna lätt ikväll i EON!! Dallas måst vakna nu! Å den nya Kannadikken!! Spännande!! Ge oss FRID å vinn ikväll rabbuslingar!
TIK1928: Vi har 13 matcher kvar av grundserien som ska spelas på ca en månads tid. Inte för att vara överdrivet negativ men det hade varit snyggt om våra nyförvärv åtminstone hade fått 10 matcher i benen innan slutspelet drar igång. Nu kan man inte välja när och hur man värvar så klart och nubben gör ett bra jobb men det känns lite i senaste laget detta.
timråhockey: Det måste väl ändå vara avklarat nu. I och med att testet max får var 48 timmar gammalt när man passerar gränsen så kan han ju inte direkt ta det nu och åka till helgen..
Olle: Hoppas P.W skött träningen så vi slipper det här. Men med tanke på hur det blev med Artist Jalle senast i SHL som nämnts innan så hoppas jag Nubben har mer koll denna gång. Sen kan ju P.W köra en fuling och säga han är bättre tränad än nånsin och komma med Chipstuttar och ölkagge. Men han är ju kristen och ljuga är en syndigt!!
Nisse på Mon or: Polare till mig tog test i måndags, hade svar på tisdag. Var inte så krångligt alls. Då var det ju dock i Timrå, lite bättre, lite snabbare....
Han hade alltså kunnat vara i Kanada idag om det krisat.... nu kan han bara göra översteg åt ena hållet, så det var aldrig aktuellt.
Nisse på Mon or: Ingen kollar om du har symptom. Bara att boka på 1177. Men vill man ha ett reseintyg får man betala för testet själv men det är ju inget problem för en hockeyspelare att hosta upp 2k för ett test.
Nisse på Mon or: Måste och måste.... du får ju inte hämta testet själv så det är ju svårt för de som jobbar på apoteket att veta. Men jag ser din poäng. Polaren hade såklart symptom, även om testet var negativt. Fick diagnosen "allmän vekhet".
Hur som.... ser gärna "Kocken" på plats så snabbt som möjligt, självklart på ett coronasäkert sätt men ändå. Han tar förhoppningsvis inte hjulångare över Atlanten.
bar mofftak: slängde in en liten stödslant till kvällens match så Nubben snart får ihop till PW:s coronatest och en dosa snus... Håller med i kören och hoppas och tror på att man gjort läxan och kollat upp värvningen innan man kritar på... Vi sitter ju i den sits vi gör där vi inte behöver chansa med att köpa transatlanter som smågodis som ett visst annat norrländsk lag så vi borde ju ha lite bättre koll. Men det visar sig väl om några dagar... Nu laddar vi för en kväll där man än en gång med all säkerhet måste brusa upp både en å två gånger över ett felaktigt domslut 😎
Som en liten protest mot justitiemordet på Lodin och Walli stängde jag av mig själv två dygn härifrån HS. Jag vet inte vad det fått för genomslag hos DN eller övriga hockey-Sverige men idag är det gameday och iom det är avstängningen hävd
Rallarn: förstår inte varför Lundin inte åker ut där egentligen. Varken han eller motståndaren är ju puckförare. Tycker man ser det där ganska ofta, känns som en interference? Eller bedömer man det som kamp om pucken?
Gillar tyvärr inte alls vad jag ser just nu. Om de inte ligger och pressar hård fys just nu för att toppa formen i slutspelet skulle jag påstå mig vara orolig.