Forward: Mmm det skulle vara så jävla mysigt och sitta i sydkraft arena med tik-Modo i final. Det är bara drömmar det. Men tänk om vi skulle floppa då? Skulle man ju bli _INTE_ lite sur heller
LingaN: Antar att du är en av de som är less på medias modobevakning.. är mest less på Media jag. Men ju fler norrlandslag som går till slutspel desto gladare blir jag :)
Dream Team: Jag vet nästan säkert att Modo kommer till slutspel men sitter ändå lite här och små hoppas på att dom inte gör det. Men det är vell bara för jävels att sitta och små hoppas på att dom inte kommer med.
LingaN: Sannolikheten att MoDo skulle missa slutspel är nog obefintlig. Vad som kan vara avgörande för hur långt Timrå når är ju placeringen i grundserien. Som sämst tvåa är man ju garanterade en lite "enklare" lottning på vägen. Det kan vara tämligen avgörande för hur långt vi når. Inte minst med tanke på att vi hittills spelat så pass stabilt på hemmaplan. Avgörande matcher på hemmais är ju i regel väldigt viktigt..
Dream Team: Det som är viktigast är ju att modo inte kommer med i slutspel och sen att timrå kommer med i slutspel. Spelar ju ingen roll om timrå vinner alla matcher o.s.v för huvudsaken är att dom vinner SM GULD 2004
geggelundin: Visst vore förstaplatsen trevlig, men det är huvudsaken att lagen närmast bakom fortsätter att tappa mark. Både MoDo och "Klöbben" ligger under just nu....
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.