dr-nix: Det bör alltså i sådana fall betyda att han är supporter till 11 av 12 elitserieklubbar. Måste bli rörigt för den stackars Christer att komma ihåg vilket lag det var han skulle hålla på.
Vad har förresten hänt med Styf? Sexstrejkar frugan tills han uppnått en viss poängsumma månne?
Paddan: Jonasson kan knappast hålla på TIK iaf för gubben låter tamefan deprimerad varje gång han blir tvungen att rapportera om TIK mål och verkar jävligt glad av någon anledning när motståndaren gör mål...
Redax 2: Nej, jag skäms inte över Jonasson. Däremot verkar ni ha väldigt starka känslor mot honom. Den enda som jag vet om på Radiosporten som är MoDo-supporter är Roger Burman.
Redax 2: Äh, det finns så mycket rykten om det ena och det andra. Inte förrän du faktiskt kan bevisa med hjälp av den aktuella radioutsändningen att han faktiskt säger "Neeej..!" så tror jag lika mycket på det ryktet som att Elvis fortfarande lever...
knaskamilla: Jo j-vlar... Det ryktas ju om att han under en radioutsändning från en match mellan Timrå och Modo klämde i i ett lätt ångestfyllt "Neeej..!" när Timrå gjorde mål...
Jonasson skriver: "Till din fråga : Jag håller inte på något av lagen - jag håller på BÅDA !!!"
"Jag ser inga problem med att gilla båda gängen, men jag har ju märkt att som en supporter går det inte att hålla på båda. Jag är ingen supporter och det är det som är anledningen till att jag kan gilla båda lika mycket. När dom båda möts tycker jag att det lag som bäst behöver poängen ska vinna."
dr-nix: det var likadant med tv sändningen virus var hopplöst förtjust i hv.tänkte nästan stänga av ljudet.men TIMRÅ fick nästan igen tjäften på han i 3,per.skön seger.
Vad heter radioprataren nu igen Christer Olsson ??.... iaf ni vet vem jag pratar om.. snubben som vanligtvis täcker matcherna i Sundsvall/Timrå trakterna. Jag tycker det låter som killen hatar TIK... han verkar vilja sucka varje gång han får rapportera om ett TIK mål..
Friman SR: Ikväll är man en riktig svikare, har en billjett men inte orken och en läxa som måste göras innan midnatt, sitter och lyssnar på webbradion, hoppas att man kan somna lycklig.