Dream Team: Tror han kom till modo och sverige som junior men sedan åkte tillbaka för att sedan återkomma till sverige och Hammarby. Tror att modo sedan värvade honom men han fick enbart spela i Husum. Vi hade match på jobbet förra vintern och då var Skopac inhyrd som proffsspelare. Han orkade väl med 4 rusher under fighten men ack vad han överglänste skrotet när han tog i.
mikenomad: Jag vet inte om du är på matchen eller om du lyssnar på webben eller vanliga radion? Jag lyssnar på webben jag får den uppfattningen att dom krigar på bra och kan mycket väl ta en pinne...
fighter: Just nu känns det inte som om ens en pinne finns på världskartan...men om så blir fallet får man vara glad åt det lilla. Varje poäng i det här skedet av serien är livsviktig!
dr-nix: Jag undrar ochså?Den där jävla nilsson verkar hålla på alla lag utom timråik.Undrar om han är kompis med virus.Faan vad man saknar en riktig målgörare.Kämpa nu killar så kanske kanske med mycket möda o stort besvär och en portion tur.Vi kan få en pinne.
nu skiter ja i det här slår av webben nu och kollar på hocketkväll med wikigård sen ist hoppas dom har satt puck jäveln då och vinner !!!!!!!! FORZA TIMRÅ IK !!!!!!!!!!
Äh.. Just nu är jag bara less på oförmågan att göra mål. Klart som fan vi aldrig vinner då. Sålänge vi inte sätter en puck får alla forwards underkänt. Rättvist
RocknRolf2: Du är då aldrig på plats i arenan du men verkar ändå bo i stan....gillar du inte hockey mer än så plus att hur kan du veta hur det ser ut på isen om du aldrig har sett en match på plats?
Jaja då gav vi bort denna match oxå HV spelar på 3 femmor vi på fyra, vilket skämt snacka om att HV är bra de orkar spela på 3 men Timrå nej då vi lallar lallar och åter lallar....
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·