ÖstrandsNisse: påhopp? Jag skrev nåt inlägg om att ni inte ska ge upp och att vi Brynäsare varit där ni är. Då kom det kommentarer om brunäsor och annan skit. Så jag bara påpekade att det luktar skit i Timrå...Den som kastar skit får ta skit.
Samma sak har hänt tidigare när jag skrivit någonting här, idioter hugger direkt och då svarar jag med samma mynt. Man undrar om det inte är någonting i luften i Timrå som både tar bort hockeyspelarnas talang och fansens intelligens.
Redigerad kommentar
arnio: Stöttar laget, det gör jag till 100% även i motgång.. Men då ska jag förklara kära arnio. Vi hade en sportchef en massa pengar, idag har vi inga pengar och vi har dessutom inga spelare. En knepig ekvation kan man tycka, så tycker även jag. Det hade varit en sak om vi haft laget fullt med spelare som presterar, men tomt på kontot. Idag, igår behövde Timrå spelare som kan stärka det sargade laget. Men det är lite svårt att få hit spelare utan pengar. Det har ingenting med laget Timrå eller per Hallin , jonte, bagarn, gnagarn, hagos eller övriga att göra. Jag köper gärna de dyraste biljetterna, jag skänker pengar. Jag är där, skriker skrattar träffar vänner och vad mer kan jag göra?
Redigerad kommentar
Alla: Men släpp Mattias Karlsson nu! Ägna er åt Timrå IK istället!
Men herregud, släpp Kolan å gå vidare! Vill han äta skrovmål så låt han göra det.
Berglund:
Gott som fan, tur man inte är hockeyspelare på heltid.
Redigerad kommentar
Timrå Icon:
Ja jag såg det där, helt sjukt ju. Jag skulle tro att burgarna är lätträknade som åker ner i Björgen per år.