Nisse1: Tror det skulle skicka nå jävulskt negativa signaler. Byta ut en tränare fast det gått överlag bra. Vafan ska spelarna tänka då? Att det inte är okej att vara nånting annat än perfekt varje kväll?
The great one: Tycker det händer lite för ofta. Sällan vi tar taktpinnen på hemmaplan. Nervösa? Timrå ska bjuda upp när vi spelar hemma. Publiken fan helt lamslagna första 10 ikväll. Pinsamt.
Laken: jag har kollat in i spåkulan och jag vet vad ante säger i intervjun om 8 minuter. ”Vi spelar inte bra utan vi måste börja spela bra hockey och inte prata om att vi spelar dålig hockey för då blir det ström i klubban”.
Det var länge sen man fick se sån där manglande timråhockey nu.
Kerstin_k: Var det inte så här vi spelade stora delar av förra säsongen? Vi hade svårt att ta tag och i och driva matcher från start, men växte in i matcherna ju längre de gick.
Tycker vi startat säsongen starkt och haft ett bra driv och har fört matcherna på ett helt annat sätt. Däremot så tycker jag vi de 3 senaste matcherna, med denna inräknat har tagit ett steg tillbaks och är mer avvaktande i spelet.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Juolevi har vista sig ha en rätt bra slägga.
Alternativt att Lyytinen kan ta platsen annars.