nectis: På plats i Timrå Isstadion. Bra uppslutning på ståplats men var är sittplats? Väldigt glest där, tippar på under tre tusen ikväll. Bortasektionen är det bra med folk på. Känns som en ellet två bussar med Löven-supportrar.
Matchen då? Löven får ett tidigt ledningsmål redan efter två minuter. Därefter har Timrå trummat på ordentligt. Tycker både en kvitterings-mål och ett ledningsmål vore rättvist.
Andersson: Har för mig jag såg nåt om att han jobbat som hockeyxpert i kanada på nån kanal när ottawa senators spelar. Vet dock inte om han gör det fortfarande.
mikenomad: Håller med om Corso. Hur mycket rabalder det än var kring honom så hittade han alltid målet. En sann målskytt helt enkelt. Fast jag hade nog inte klagat på om vi hittade någon ny "Sonnenberg" heller. :)
Sputnik: 3500-4000 är väl rimligt att förvänta. Hoppas att det fina spelet kan upprepas och dessutom kryddas med lite effektivitet. En någorlunda vass poänggörare och det här laget skulle lyfta åtskilliga snäpp. Utan att mena att jag vill ha tillbaka just honom så har TIK inte haft en naturlig målskytt sedan Corsos dagar...
Zäta75: Ja här har det fan inte getts upp nån säsong! Maken till papp-psyken får man leta efter. Tror jag behöver en hs-paus nu, vi hörs till kvarten 👋
Matchen då? Löven får ett tidigt ledningsmål redan efter två minuter. Därefter har Timrå trummat på ordentligt. Tycker både en kvitterings-mål och ett ledningsmål vore rättvist.