Sputnik: Förhoppningsvis sitter Lövenbusen långt fram i kön. Kön har rört sig så smått en 3-4 gånger men det blir nya stopp hela tiden. Har kommit Max 1 km på 3 timmar och tjugo minuter. Började strax söder om Högakustenbron. Snart lär kön sträcka sig till Ö-vik :/
The great one: Vadå skandal? Är väl ingens fel att sånt här händer. Jag har själv suttit fast i samma kö norr om Härnösand i över 3 timmar nu. Än har det inte släppt.
EArk: Hoppas Ludde, Boyce o Lööke trampar igång från nedsläpp. Då är det en jäkligt jobbig kedja att stoppa. Jäklar vad Lööke snurrade i Scaniarinken... Dock bara sista kvarten.
Jag kan väl inte tänka mig att vi ska behöva förlora mot ett Löven utan Beliavski. Det är inte 90-talet längre. I kväll förväntar jag mig en rejäl uppryckning jämfört med den förra omgångens debacle. Vi fans måste ju fan få upp hoppet inför MHR. Tänd ett ljus och låt det brinna...
I onsdagens match mot Björklöven är den skadedrabbade Anton Wedin tillbaka i spel. Så här väljer Timråtränaren Roger Forsberg att ställa upp sitt lag mot Björklöven:
Målvakt: Johan Mattsson (Adam Ohre) Förstafemman: Didrik Stömberg, Jens Westin – Jonathan Dahlén, Sebastian Lauritzen, Elias Pettersson. Andrafemman: Marcus Hardegård, Robin Persson – Johan Johnsson, Andreas Molinder, Anton Wedin. Tredjefemman: Jesper Dahlroth, Wilhelm Westlund – Ludvig Nilsson, Jeremy Boyce Rotevall, Jens Lööke Fjärdekedjan: Emil Berglund, Andreas Stene, William Erenroth Extra forward: Filip Fällman.
Jaji, ser just att det är snöfall och strax under noll grader i Sundsvall. Härnere har vi strålande sol och plusgrader. Missar tyvärr matchen på sportbaren p g a ett biobesök (Trainspotting 2).