roger_sundsvall: Vi kommer inte åt Löven idag tyvärr. Många spelare är spända och kommer inte till. Avsluten går i magen på målis. Men helt ok premiär. Det är nerver och vi möter seriefavoriterna, det kan vara det sämsta premiärmotstånd man kan önska sig. Löven är helt klart starka, men det känns som att vi kan bättre.
Hahl Bundy 2.0: PP är rent löjligt, där försvann matchen. Röven spelar ganska bra med deras begränsade resurser och stänger ner matchen efter deras slumpmål i första perioden. Tråkigaste premiären på år och dar.
JonteD: Jag har lite svårt att tro att Vancouver går med på det. Risken att nån Rahimi eller liknande clown sätter en armbåge i huvudet på honom är för stor...
Truth : Nej det har inte varit något förlöjligande vad jag tycker iaf, om man hängt med vad det skämtats om. Det är mer hans gamla coach man skämtat om, som spädde på rätt rejält.
Matsg: Jag tror att det är lite tidigt att döma det efter två perioder mot favoriten att vinna serien. Det kommer att lossna, tro mig. Sen är det lite spännande att Nubben i direktsändning skämtar om att det är EP han vill ha hem. Är det ett absurt skämt eller har han något på gång. Han har alltid den där lilla räven bakom örat, Nubben.
Synct: ganska skittråkigt skämt dessutom. Ngn form av förlöjligande som ingen mår bra av. Hugo är en slitvarg som kommer att växa in i en härlig brunkarroll.
She: Jag tycker att det är långt ifrån dåligt om jag ska vara ärlig. Lite spänt kanske, men inte dåligt. Jag tycker det ser lovande ut. Ett mål då släpper det.
Kerstin_k: Det är skämtats så mycket här om "NHL-Reinhardt" pga hans gamla coach uttalande att folk börjat tro på det, och är besviken att han inte gjort hattrick än ikväll, ganska roligt att folk inte förstått att det varit ett genomgående skämt hela försäsongen och nu är man besviken att han inte levererar.
rabon: Annars tycker jag att Walli syns mycket mer nu än i fjol, för att inte tala om Jonathan Carlsson. Blomqvist är kanske den som man sett minst av. Så långt tycker jag att fjärdekedjan överraskar mest positivt. Men vad f-n hittade han den utvisningen. Utvisningar känns som ett rent lotteri.
rabon: Annars tycker jag att Walli syns mycket mer nu än i fjol, för att inte tala om Jonathan Carlsson. Blomqvist är kanske den som man sett minst av. Så långt tycker jag att fjärdekedjan överraskar mest positivt.
Hahl Bundy 2.0: ja det är alldeles för få som verkar beredda att gå in och ta fighten framför mål. Flera lägen i matchen där man har tid att bryta in med puck på första stolen men istället för att ta en smäll så spelar man runt bakom mål som om man hade PP eller nåt.
JanneH: Jag tror det mer beror på skadorna. När skadorna på backarna kommer som vanligt så måste forwards hjälpa till mer i defensiven och blir då mer trötta än vanligt och har inte orken 100 % att vara så där livsfarliga offensivt som de ... | #Läs mer ·