Redigerad kommentar
typiskt jävla timrå!
håller lite koll på resultaten för tik och blir lycklig över att läsa om framgångarna och playoff platsen...
glad o taggad så handlar jag på mig matchen mot miffona på s24 o får se vadå?
samma gamla jävvla timrå...
skitnödigt o uddlöst framåt virrigt o klent hemåt... wtf lixom!
antar att miffotränarn har rätt i sin kommentar inför 3e om att januari sliter hårt på spelarna med mycket resor o tufft schema... något som miffona verkade bättre rustat för...
in i dimman igen då!
Nej, som helhet så kändes det som att våra junisar och halvjunisar var trötta idag, den tredje matchen på 5 dagar. Var egentligen bara Hult, Bergström, och Persson-kedjan som orkade skapa riktigt tryck även i sista perioden när vi hade lite häng. De var dock bra i nästan varje byte då.
Annars var det lamt. Och Noren gjorde förutom målet en riktigt misslyckad match. Lärking var mest bara som Lärkingar är mest, dvs jävligt irriterande.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Jaha, så man fick inte gråta ut här då. Får fan fixa det på annat vis...
mikenomad:
Ja, det är förjävligt. Vart ska man då vända sig med sina psykbryt? Inte till sjukhuset väl...
mikenomad:
Ha ha, ungefär som när Ulf Lundell sa att en inställd spelning också är en spelning. Och det håller jag fan med om någonstans... : )
Annars har jag under dagen allvarligt övervägt att avsluta min sejour här. Det är obehagligt att bli modererad. Känns som att bli ratad på något sätt. Hatad och ratad.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Timrå Icon: Ditt inlägg om Marcus Eriksson var nästan lika bra! Dessutom lyckades du smyga in hockey i inlägget på en närmast sannslös skön nivå.
"Vaska Loka i en egen loge"... Mmmmm... ,Tänker drömskt vidare och ser mot Allmtuna hemma. Frågan om det kan bli mer bradåligt än så;)