Och lite annan viktig info!
En ung kille segnade visst ihop med hjärtstillestånd precis efter 2a perioden...
Hörde jag att VÅRAN H,Stridh var med och såg till att han andades innan han lämnade i arenan för transport till sjukhuset?
Vi behöver alla hjältar vi kan få!
Redigerad kommentar
SMÅLAND: "flyga är dj Hemp´s hemmaplan! bubbla honom och blåkulla är direkt i hamn!
hehe
DJ Hemp: tänk om han skulle råka säga tibro ik eller något i den stilen...
ang dina resor så antar jag att "hjalmarsson AFFÄREN" tvingat dig att överge flyget som transport metod med?
det är ett smidigt och snabbt sätt att göra lidandet kort annars...
bara du är redo att avstå lite av din "dos" eller åtminstånde fördröja den lite... =)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
SMÅLAND: Ska vi spela slutseriespel så är varje match avgörande nu! ingen får ges bort utan nu är det enbart förlust mot dom som är bättre än oss på isen som gäller!
med det här laget sammansvetsat och med rätt inställning så är det bara att åka nu!
När hände det här senast då?
man lockar ut storpubliken Allan, möter serieledare direkt efter uppehåll och bara kör sönder motståndaren under 55min!
Snygga mål och snygga räddningar massa snygga tacklingar och en massa fint folk i arenan!
Luddes styrning och Pelles framstressade kista i första var lite extra mysgodis!
jag nöjer mig så!
stolt Timrå supporter son nu hoppas att dom kommer ner hit till Himpan på lördag och visar något helt annat än vad jag fick uppleva senaste besöket!
RÖDOVIT!