Synct: va, vad är felet med kommentaren? Djurgårdare kallas ju för apor pga skansen ligger där? Samma AIK kallas för gnagare? Vad är problemet med det. Mitt syfte med kommentaren var att det var konstigt att den i DIF som gjorde slewfooten på Lodin klara sig helt utan utvisning. Medans Erixon åker 5+ game för denna. Mycket märkligt
Vila JJ och de med små skavanker, upp med J20 laget och låt Boyce, Madsen och Walli va första kedja. Nu är det bara fokusera på kval. Och helt allvarligt, kan man inte mäkta med en bättre insats mot ett IOK som typ inte har något att spela för, i det här läget, då har man fan inget i SHL att göra. Har jag räknat rätt nu så har Timrå 8 assist till motståndarna de senaste 4 matcherna.
Timrå4ever: Det är styrelsen som har förtroende för det här ledarskapet som måste bytas ut. Jag ser inte att vi medlemmar ska lyckas organisera oss och ordna det tyvärr...
FH - avdammad: Idag tycker jag lite synd om laget. Detta är en 4-1 match för Timrå. Oskars har 5 chanser och gör 4mål. Men sätter vi inte våra chanser så går det inte.
Det går inte att försvara Erixon i något moment. Börjar med att stå helt stilla vid 1-0 målet, svag på puck.
Ger 1-3 målet, finns inget att diskutera där. Idioten stör JJ genom att putta in IKO spelaren i han. Sen drar han på sig ett matchstraff som efter man kollat på reprisen är glasklar.
Åh, så underbart det är med landslagsuppehåll. Att vakna upp utan att ha somnat besviken, att inte gå runt på dagarna utan behov att förbereda sig för att inte brusa upp under kvällen.
Aldrig har ett landslagsuppehåll kommit så lägligt för mig.