Bee: fy fan vad jag ångar jag har biljett till lördag. Kommer vara en helt meningslös match. Jag vet att man ska stötta men till priset av vad? Dags lägga hockeyn på hyllan känner jag till hösten
Karlsson74: Skandal. Orkar nätt och jämnt ta poäng som har förlorat 14 raka, som inte har något att spela för och som dessutom har sina två bästa spelare borta. Känns lite som en förlust mot Modo i kvarten nu. Fy fan.
Dubbeld: Oavsett hur det går är denna match en katastrof. 2p skulle ge liten chans iaf. Men då måste vi vinna mot LHC borta på torsdag. Det gör vi inte med detta spel...
Den här säsongen kan dra åt helvete, bortslarvat topp 6, och som lök på laxen tappa poäng mot ett Oskarshamn som har 20 poäng upp till HV som är NÄST SIST.
Zäta75: Kan inte låta bli att få en känsla av att hela laget vill avsluta säsongen så fort det går. Jag ser ingen vilja, ingen glädje överhuvudtaget. Pinsamt att tappa poäng i denna match, pinsamt!!!
Så jävla dålig inställning. . det är alltså seriens i särklass sämsta lag alla kategorier. .Tänk bara vad jobbigt vi haft om karlkvist och Lodin varit tillgängliga ..
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.