Kongo: Jag har haft kontakt med några politiker och den enda som svarat någorlunda vettigt är Ewa. Borgarna svarar inte alls. Nötverket härjar på facebook och det räcker att läsa deras fb-sida så behöver man aldrig ha kontakt med dem igen.
Jag tycker att mailkontakter med fördel kan tas av Timråbor.
Kongo:
Javisst, argumentet ser ut att väga tungt. Tänker bara att man ofta är med om att det slingras med dylika floskler, trots att man lägger fram tunga kort på bordet i olika sammanhang.
Kongo:
Min första tanke är att KF-ledamoterna i fråga svarar något i stil med "så enkelt är det nu inte", men vad vet jag?
jå1:
Jag antar att du menar på Augustenborgsgatan, men där har jag nog aldrig satt min fot. Bombandet överlåter man till de unga ligisterna.
Kongo:
Scenario 3:
1. En oblodig revolution.
2. Supporterpartiet tar över makten i kommunhuset.
3. Kommunen tar över arenan.
Andersson: Det är inte Karlskrona vi ska förbi. Det är löv, tunor och täljor som ska besegras och en strandad lind i kommunen.
Redigerad kommentar
El Maco: Tryck på publiken? Hade kunnat varit det om Knylan själv hade varit på plats med ett par trumpinnar i handen. Ge han det och en 0.5 L Trocadero och det behövs inte så mycket mer.
Det märks att Viasat visar våra matcher väldigt sparsamt med tanke på de superlativ Forsberg och Strömberg öser över Norja. Norja som är den enskilt största anledningen till vårt tabelläge.
fermo: Jag tror att vi är relativt ensamma om det hela. Jag minns inte exakt men jag tror att det kan vara jag som först försökte pracka på folk själva idén. Uppkomsten kom iaf ur att vi exilare ska kunna bidra fortlöpande och inte smita undan och lägga allt ansvar på de som bor i närområdet. I brist på andra alternativ så är biljettvaskning det enda sättet.
Principen är att man ska betala samma pengar varje match som man hade gjort om man själv kunnat gå. En ståplats vuxen (100:-) är lika med två ungdoms-/pensionärsbiljetter á 50:- för att boosta publiksiffran.
Kongo:
Så sant, men finns det någon här som har fått någon respons som tyder på att det finns en öppning? El Maco har ju fått ett någorlunda vettigt svar från Lindstrand, men i övrigt intet. Och Lindstrand vet man ändå inte riktigt var man har, inte jag i alla fall.