8437: Topp 8 klarar vi men vi har inget i ett SHL kval att göra. Modo och Björklöven kommer segla iväg rättvist. Kentää har tagit över tronen och är den nya Nubben.
Smokey: Förluster kan jag ta men inte på det här sättet!! fyfan så jävla uselt..värva en center för andra och bänka Hardegård, klarar inte av att se han på isen, blir så jävla förbannad!!!!!!!!!
Långben: trodde innan matchen att det ändå skulle bli någon form av ”walk in the park” för Timrå, alltså en hyfsad lätt match. Men just nu är jag så frustrerad så jag vet inte vart jag ska ta vägen, skönt att man kan ventilera här åtminstonde. Dom flesta var sop slut idag, men hardegård? Alltså jag vill verkligen inte gnälla så mycket på han, men nu är måttet rågat
Sputnik: Men det är lugnt Nubben sa ju tydligt i Cmore senast att denna säsong är inte målet att gå upp. Mest att bygga ett lag där vi kan få en stomme som kan bli kvar till nästa säsong. Helt klart onödigt att ha som mål att ta sig upp och satsa efter det...
USELT TIMRÅ!!! Ohlsson och Madsen godkända resten usla. Taskig attityd till matchen och en bedrövlig inställning. Inte ett samlat anfall på hela matchem... FANTASTISKT USELT!!!!!!!!!!
Sputnik: Nubbens luftslott börjar bekänna färg och Freddan bevisar att han var en "one hit Wonder" med sin första säsong. Han är inget annat än en ny Perrafågelholk med bristfällig strategisk förmåga men som hade en flaxsäsong där allt gick med oss.
Woody: En stor jävla skandal. En prick i ett annat prickfritt protokoll eller ett tecken? Märkligt ändå att man inte kan få hål på en nykomling från ettan när man själv kommer från SHL. Nya friska tag. I morgon får man se Giffarna får spö.
kulltorp: Det skulle man ha gjort redan i våras. Han har visat att han inte kan motivera laget när man möter sämre motstånd och trots bra material så får han inte ut något.
Nu får vi för helvete agera!!! Förlora 2 matcher i rad med helt värdelösa prestationer efter att ha vunnit väldigt många matcher på rent flyt och att vi har haft bra powerplay. Den här truppen har inte en chans i världen att slåss om topp 8
kulltorp: Då tar jag skiten ihop med dig, Freddan tack o hej! Det här håller inte, nu kommer Modo att storma förbi oss i all världens fart och Karlskoga lär gå om oss tids nog med.
Om det är ngn som fortfarande undrar varför Lööke och Dahlén kommit hem, och börjat förstå att de aldrig kmr att bli NHL spelare,.så säger jag grattis till uppvaknandet.
Synct: Det konstaterandet får såklart stå för dig, jag sa från början att det är ett problem. Förstår inte varför du ska ifrågasätta något för att sedan hålla med från första början.
kulltorp: Exakt vad det handlar om. Kunde inte sagt det bättre själv. Spelar man kasst mot sämre motstånd så beror det på att man inte är tillräckligt bra.
Observera gärna när en Timråspelare är i offensiv zon efter sargen. Närmaste medspelare är oftast lååångt därifrån. Varför avlastar man inte i ett kortpassningsspel? Istället ska det chanspassas över hela zonen.
Jockz: Jag konstaterade att jag sa att det inte var vårat största problem, och jag sa att det till och från visst kan se lite nonchalant ut efter det, vad nu? vill du bara ha sista ordet? Hej.
Nacka TIKare: Som jag sagt 100ggr...vi har inget grundspel att luta oss mot. Titta på Löven och Modo. Mot sämre lag visar det sig om man har ett grundspel och en tränare som kan motivera laget. Timrå har varken eller just nu. Nubben har gjort många misstag, och ännu fler bra saker, men Freddan är ingen tränare på hans plussida enligt mig.
Tonymontana: Håller med.. har inte förstått hans storhet som några här inne påstår. Slå sarg ut eller till icing kan vem som helst göra. Trist att behöva säga det men hade önskat att det var bättre.
TIK1928: precis.. handen på hjärtat så har vi haft så jäkla svårt vart enda år att spela bra mot skitlag. Det är ett tecken på att man inte har ett spel som håller mot ett defensivt sämre lag. Förra veckan fick jag skit för mitt kritiska inlägg och då var försvaret att ”det är serielunk”.. men för fn. Dom har betalt att spela, sitter inte hemma i soffan eller har åkt typ 100 mil till nån jäkla bortamatch, då är det för fan bara att köra utav helvete. Hur svårt kan det vara? Dessutom om man vill bli något annat än en medelbra hockeyspelare så borde man villa visa vad man går för. Slut...
Tänk Ledin eller Jämtin eller Jonte H framför kassen och slåss!!! Peta in vart ända jävla skott på mål!!! Varenda jävla da i uken!!! VAKNA NU FÖRHELVETE!!!