Andersson: det här är för dåligt av ett stjärnspäckad Timrå. Underskattning, divalater? Freddans uppgift att ta bort sånt skit. Boqvist glider bara runt. Ser ut att inte vilja ta i ens.
Andersson: Kik är väl laddade till tusen nu efter förlusten mot Modo precis som Tingsryd var inför matchen mot oss (förlust både mot VIK och Aik innan)
Hoppas att Freddan tar och ryter till nu i pausen. Vi är ett bättre lag än KIK och ska vinna den här matchen!
KiefD: Jag kan inte ta gift på det, men jag TROR att namnlapparna produceras av Bauer själva och att det är därför det tar tid. Sen kan man ju fråga sig om alla klubbar med Bauer som leverantör har detta problem, men ska man gå på känslan så känns det ju lite som att vi är ett unikt fall av tröghet inom det där specifika området.
JonteD: bättre intentioner sista 5 men på det stora hela ett skämt till period och herregud vilket skämt till domare. Alla utvisningar, inklusive skåningarnas, är ju otroliga.
rabon: Är lite kluven där...Jag förstår hur du tänker, men samtidigt så kan jag tycka att det är fantastiskt att folk betalar för något som de vet att de inte kan gå och titta på.
Charlie2: Ja, fy. Det håller man sig ifrån. Kommer vi upp i nivå så ska vi vinna. Ser det ut som mot Tingsryd och andra perioden mot hästapållen så blir det torsk.
Knylan: Intressant att se Björklövens PDO på över 111 % i 5v5. Hyfsat överpresterande. Samtidigt läskigt att se vårat PDO över 104 %, känns inte som om vi överpresterat riktigt än.
Knylan: Gillar inte alls matcher som den som kommer imorgon. Gnet-lag som vill spela fysiskt och gå på kontring har alltid passat oss dåligt. Det är ju en match man ska vinna ändå men det är alltid osäkert före.
Kan bli 8-2 till Timrå eller lika gärna torsk 1-2 i sudden.
Dä läk mä oss ikväll!!