Sputnik: liten intervju med P.W finns på Timråplay. Familjen har inte hängt med som spekulerats i däremot. De lär kanske ansluta om det lättas på restriktioner vad det verkar.
mikenomad: Det viktigaste är att laget hittar slutspelformen och visar att vi är beredda att göra vad som helst för att vinna. Om vi slår Lövens poängrekord från ifjol så får vi se det som en bonus. 12 matcher kvar nu och vi behöver 24 poäng till för att tangera deras rekord (2p/match i snitt)
Woody: målvakten är såklart inte beredd på det och sen såg det ut som det var knä som fått sig en smäll. Väldigt hård belastning på målvakternas knän och när de står på knäna och får en smäll samtidigt så tar den hårdare än man tror.
Heisenberg: Tror domarna hade rätt bra koll på situationen faktiskt. De tog en holding på Olsén så de kanske inte anmäler. Anmäler dom blir det 5 matcher från idiotnämnden gissar jag.
Dom är nog mest med för att fylla ut bänken. Det här är ju i princip J18 spelare. Dom har ju knappt ens spelat J20 hockey. Tror dom skulle ha väldigt svårt att hänga med i seniorhockey i allsvenskan.
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·
Nåja, he får bli desto fler Lundinpoäng mot Solnas luftslott.