Blizzard: Jag säger bara 9 matcher - 11 poäng!
We've got the American Jesus!
– Jag hoppas verkligen det. Jag älskar att spela här och har visat att jag har mitt hjärta här i Timrå. Men den där dumma regeln om att man bara får ha två nordamerikaner ställer kanske till det, Timrå har ju redan en (Mat Robinson). Men jag har en svensk flickvän nu så jag får kanske ta och gifta mig och skaffa svenskt pass, skrattar Murley.
Hoppas han var seriös med pass delen!
Blizzard: Grattis! Dagens första Roxette o det tog bara några minuter in på första dygnet.:)
hubbenorlen: Sonnenbergklass är att ta i. Men han har varit bra. Absolut. Murley är en spelare man bör överväga att ha kvar, välja för och nackdelar.
I min värld är han bra, men inte så bra att han tar en given plats.
Svårt det där.
hubbenorlen: Skulle man kunna göra en Abbott där och kasta på han ett svenskt medborgarskap så skulle det kunna vara något. Kanske annars också men jag är tveksam till att Nubben är så sugen med tanke på hur han, Nubben, resonerat förut kring Murley.
Klart är att Murley gjort en helvetiskt bra kvalserie.
hubbenorlen: Jag har blivit kluven här. Riktigt kluven.
Vet inte vad jag vill. Ärligt.
inte är vi underdogs inför nästa säsong heller, jäkla skit ;)
Per HApps:ehm....
Det var två hockeyspelare som stod i duschen, och så sa den ena:
-VAFAN! Står du och runkar i duschen?!
-ÄH VADÅ?! Sa den andra, Jag får väl tvätta min kuk hur fort jag vill!
Knylan:
Inatt får ni fan mysrunka både en och två gånger!
Hahl Bundy: Uppställning imorgon 06.00! Här ska det byggas upp förening.
Fan vad jag är taggad på att få se hur framtiden kommer att se ut. Det finns så oerhört många plan som kan och måste förbättras och en mycket mer tydligt avstamp än detta får vi fan inte utan att behöva göra några år i allsvenskan. Förbannat jävla spännande ska det bli.
Och där har vi presskonferensen.
Edit: Om publiken ändå kunde hålla käften i bakgrunden...
Redigerad kommentar
någon som hörde vad Tommy sa efter matchen i intervjun tyckte han sa något i stil med
"jag tog på mig detta uppdrag för att rädda timrå"
jidhe" kommer du träna timrå nästa säsong"
"jag är anställd till matchen på fredag sen är det slutsnackat"
eller något sånt typ, mena han att han bara tog detta för att rädda och nu är han klar här i Timrå???
GRATTIS till ES-platsen! Vilken vår, DIF i AS, ni helomvändning, från strykpojkar till Best In Show, åsså Rögglarna, som gått den absolut längsta vägen, o bara vägrar bli trötta. Tydligen ska man spela i Örebro för att bli klara för ES! :-)
GRATTIS, Gonatt, ses i höst!!
Får jag säga en sak till: Det hörs i Tv vilken grym stämning det var!
I Like!
Kvalserieskägg av - Matchtröja på.
Fy fan vilken underbar dag det kommer att bli på jobbet imorgon. Så här glad har jag inte varit på sju månader.
Eufori!
T T: Ja det var snyggt. När jag stod där bakom trodde jag att det var Timo.
Äras den som äras bör. Bremberg.
Mackelito: Reprisen går 16.30 på viasatt. Men dom brukar ha en förmåga att klippa bort eftersnacket. Jag hoppas och håller tummarna att dom sänder HELA sändningen.
Annars vet jag inte. Kanske var det nån som spelade in och kan lägga ut på nätet?