erathoo:
Det handlar inte om några Gudar. De finns på isen i så fall. 5-0 talar sitt tydliga språk. Det är två värdiga lag som spelar sig upp i elitserien. Vi räcker fan inte till längre...
Och alltihop är den vidrigt arrogante och snåle T J:s fel från början till slut...
erathoo: Århundradets sämsta coachning!!! Dom verkar paralyserade.
Gör något för helvete. Vilka jävla gröngölingar.
Bragd-Birger: ...och vilka är det?
Kollar på Rögle - örebro samtidigt, helt sanslöst vilket flyt ÖIK har, allt studsar deras väg...dom har verkligen Gudarna med sig,
Rögle är för pinsamma. 4-0 till Örebro. Vi gör inte bort oss lika mycket, antar jag, men vad hjälper det? Jag tycker inte att vi förtjänar att hålla oss kvar längre...
Ja, men vad fan... 1-2, Ryno. Bara att ställa in sig på en tragikens afton...
Timrå Isstadion:
Japp, i nuläget är vi borta och ute. Filip Forsberg naturligtvis. Vad less man blir... : (
Redigerad kommentar
Visst, Rögle skjuter mer än Örebro och försöker. Men skärpan fattas. Det känns avslaget och trist. Hade hoppats på ett betydligt bättre Rögle. Men det känns bara avslaget. Vad fan håller man på med? Inga mål tycks man kunna göra heller...
Kanon med Timråledning! Bara att hoppas att det står sig. Ironiskt nog den enda match jag inte kan se hemifrån. Men det kanske är lika bra. Vad vet jag?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
mikenomad:
Enligt Tomas Ros på Twitter kommer det ca 1500 leksingar.
Redigerad kommentar
Hälge: Det bara förstärker motivationen för 2013-års bragdjury när dom ska ta ställning till vad eller vilka som ska få Bragdmedaljen...
FORZA TIK.........alltid, alltid............
Mygel o fiffel tar oss till eliten...