Ineffektiva så in i helvete!!! 3 rak förlust mä Johansson i kassen!! In mä Rautio mot Röggle på torsda!! Hatten av fö Leksann!!! Varför ä vi så jävla dåliga i hemmarinken!! Töm å glöm rabbuslingar !!!
Olle: Jo dom skjuter - alibiskott. Men vissa matcher spelar de inte på instinkt överhuvudtaget och slösar istället en massa tid. Innan uppehållet sköt man för att skapa farlighet nu faller man mot att passa sig fram till skottlägen(som dock slutar i magskott i 9/10 fall).
Dubbeld: Positivt för oss är att Dahlén aldrig kommer spela i NHL så länge han inte kan prestera bättre än så här. Negativt för oss är att det är för dåligt för en förstalina i SHL också.
Dubbeld: Har vi inte fått lös lite pengar för back nu för alla nästan utsålda hemmamatcher, då är ekonomin riktigt skör och vi kan falla snabbt i tabellen..
thorwald: Dahlén och EP skjuter ju hela tiden? Problemet är att dom är för dåliga på att göra mål. Åtminstone om man ställer det i förhållande till vad vi betalar dom.
thorwald: Mitt uppe i den här formsvackan och skiten vi sitter i just nu måste jag berömma lagets bästa spelare senaste matchera, Alvarez. Nu tycker jag det till och med ser ut som han är lagets snabbaste skridskoåkare. Respekt!
Olle: Varför kan man inte bli lite mer ego och skjuta själv? Allt detta finpassande sumpar oss. De matcher Wedin, Dahlén EP etc prioriterat skott har vi vunnit.
Passningar i all ära men ibland finns inte timingen där och då är det bättre lägga en puck på mål och om inte hoppas på retur.
Synct: sära på dem nu, tänk den passningen till Wedin som är en riktig sniper. Hade suttit 10/10. Har påtalat det förut att EP aldrig förvaltar Dahlens fina passningar
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·