Synct: när du skriver att vi kanske vinner visst inser du då att Leksand reducerar med 13 minuter kvar sen kvitterar dom med 3 min kvar sen torskar vi i sudden?
Resultatet ser även bra ut i den egna matchen - så här långt! Blir ändå en plåga att följa resten kan man känna. Antagligen ännu värre att gå och lägga sig och kolla hur det har slutat i efterhand, då man brukar vakna mitt i natten, så stannar väl uppe ett tag till trots denna dödströtthet…
jå1: Nu har vi en tvåmålsledning igen som i lördags. Hoppas vi lyckas förvalta det denna gång. Inget slarv nu fortsätt kämpa och åka skridskor som ni gjort
Örebro ligger under, Frölunda ligger under, vi KANSKE vinner emot Leksand, det är som uppdukat för kanonresultat ännu en kväll. Är det då vi bajsar ner oss i 3:e igen?
vonDöbeln: Grejen är att Ante förmodligen är den som vill behålla EA med, han har ju haft honom redan innan Kapanen kom. Jag har dock svårt att motivera den förlängningen om vi skall spetsa till laget nästa säsong.
Sputnik: EAs kavalkad av misstag där var ju nästan imponerande. Först krockar med egen spelare vid blå så de får en 2 mot 1a. Tar sedan ett hemjobb in i egen målgård och lyckas rädda en puck som ser ut att ha gått ut om han inte bara funnits där. Får kontroll på pucken och serverar den till första bästa Leksing som har öppet mål.
Mannen myten legenden, Erik Andersson! Vilken spelare, magisk!! Han lyckas först screena Eronen, tar sedan pucken och passar till Cehlarik. Leksands bästa spelare idag!
Synct: Jag må ha sågat spelare denna säsong, men jag var faktiskt en av dem som försvarade Hartmann i början av säsongen när jag såg att något inte stod rätt till. Så dålig som han va då förstod jag handlade om en skada. Han åkte ju knappt ens grillor då.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·